کد خبر : 1766997 | 19 تیر 1400 ساعت 17:00 | 32.3K بازدید | 12 دیدگاه

گزارش؛

انگلیس نقره داغ شد، جریمه یوفا در آستانه فینال

ساعتی پیش اتحادیه فوتبال انگلیس توسط یوفا جریمه شد.

انگلیس نقره داغ شد، جریمه یوفا در آستانه فینال

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش یوفا تأیید کردکه در پی پیروزی انگلیس در نیمه نهایی یورو 2020 مقابل دانمارک، به دلیل استفاده یکی از هواداران این تیم از لیزر و ایجاد مزاحمت برای دروازه بان دانمارک، پرونده ای انضباطی علیه انگلیس باز کرده است.

در بازی چهارشنبه شب گذشته دانمارک موفق شد با گل بسیار زیبای میکل دامسگارد روی یک ضربه ایستگاهی از انگلیس جلو بیافتد اما گل به خودی سیمون کیائر کار را برای دو تیم به تساوی کشاند.

پس از پایان بازی با نتیجه 1-1 در 90 دقیقه، هری کین موفق شد در وقت های اضافی برای انگلیس گلزنی کند و به این ترتیب سه شیرها راهی فینال یورو شدند. هری کین پشت ضربه پنالتی که رحیم استرلینگ گرفته بود ایستاد و با وجودی که کسپر اشمایکل ابتدا موفق شد ضربه کاپیتان انگلیس را دفع کند، اما کین در ریباند توپ را به تور دروازه دانمارک دوخت.

 

1620900

 

مسئولان مسابقه قبل از شروع وقت های اضافی برای گفتگو دور هم جمع شدند و به نظر می رسید که داور دنی ماکلی به دیگر مسئولان بازی گفته است که از لیزر در بین جمعیت حاضر در ورزشگاه استفاده می شود.


دوربین های تلویزیونی نیز در حالی که کسپر اشمایکل آماده رویارویی با پنالتی هری کین می شد، نور لیزری را که بر روی صورت دروازه بان دانمارکی تابانده شده بود، ثبت کردند.

با وجود لیزری که به چشم اشمایکل انداخته بودند اما دروازه بان دانمارک موفق به دفع ضربه پنالتی کین شد، هر چند کین در ریباند موفق شد همان توپ را گل کند.

 

 

1620896

 

 

ساعتی پیش یوفا اتحادیه فوتبال انگلیس را به خاطر رفتار نامناسب هوادارانش از جمله انداختن لیزر روی صورت کسپر اشمایکل دروازه‌بان دانمارک، 30 هزار یورو جریمه نقدی کرد.

این جریمه همچنین به خاطر بی‌احترامی هواداران انگلیس به سرود ملی دانمارک و هو کردن سرود ملی حریف و روشن کردن مواد آتش‌زا توسط آنها در جریان بازی با دانمارک نیز اعمال شده است.

 

تیم‌ ملی فوتبال انگلیس در دیدار فینال یورو 2020 از ساعت 23:30 فردا در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف ایتالیا می‌رود.

دیدگاه‌ها