کد خبر : 1766998 | 19 تیر 1400 ساعت 17:06 | 22.8K بازدید | 2 دیدگاه

شایعه عجیب در هند: مجید حسینی در موهان باگان!

چند رسانه هندی از آغاز ارتباطات باشگاه موهان باگان با مجید حسینی مدافع ایرانی فصل گذشته ترابزون اسپور خبر دادند.

شایعه عجیب در هند: مجید حسینی در موهان باگان!

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه طی روزهای گذشته رسانه های کشور ترکیه از توافق مجید حسینی مدافع ایرانی فصل گذشته ترابزون با باشگاه کایسری اسپور خبر دادند، اکنون چند صفحه خبری و یوتیوبی در هند، از آغاز مذاکرات باشگاه موهان باگان با حسینی خبر دادند.


یک صفحه توئیتری در خبری مدعی شد که باشگاه موهان باگان برای یافتن یک جانشین مناسب برای دیوید ویلیامز در پست مدافع وسط، با مجید حسینی مدافع 25 ساله و فصل گذشته ترابزون اسپور مذاکراتش را آغاز کرده است.


یک صفحه هواداری در یوتیوب نیز شب گذشته با برپایی یک لایو یک ساعته، به وضعیت حضور مجید حسینی در این تیم پرداخت و شرایط تیم موهان باگان در صورت جذب مدافع ایرانی را مورد بررسی قرار داد.


موهان باگان که فصل گذشته در رتبه دوم لیگ هند جای گرفت، در مرحله حذفی تا دیدار فینال نیز پیش رفت و با قبول شکست مقابل بمبئی سیتی، عنوان قهرمانی را از دست داد.


البته چندین رسانه ترکیه ای از توافق کایسری اسپور با مجید حسینی خبر داده اند و مشخص نیست چرا شایعه عجیب حضور مدافع تیم ملی، در رسانه های هندی مطرح شده است. به نظر می رسد حسینی طی روزهای آتی به صورت رسمی به کایسری اسپور بپیوندد.

 

 

1621260

 

1621262

 

دیدگاه‌ها