کد خبر : 1767038 | 19 تیر 1400 ساعت 20:31 | 15.2K بازدید | 3 دیدگاه

رانیری:

قبل از یورو فینال انگلیس-ایتالیا را پیش‌بینی کرده‌ بودم

کلودیو رانیری معتقد است که شاهد فینال بسیار خوبی بین دو تیم انگلیس و ایتالیا خواهیم بود.

قبل از یورو فینال انگلیس-ایتالیا را پیش‌بینی کرده‌ بودم

به گزارش "ورزش سه" در حالی دو تیم انگلیس و ایتالیا فرداشب در فینال رقابت‌های یورو به مصاف یکدیگر خواهند رفت که شاگردان روبرتو مانچینی ساعاتی پیش به لندن سفر کردند و امروز در زمین خانگی تاتنهام تمرین می‌کنند و برای دیدار فینال آماده می شوند.

 

اما کلودیو رانیری که سابقه مربیگری در باشگاه های انگلیسی و ایتالیایی را در کارنامه دارد درباره این بازی گفت: "من بسیار خوشحالم زیرا بازیکنان جوان و البته بازیکنانی با تجربه مانند جورجو کیه لینی، لئوناردو بونوچی و جورجینیو در این بازی حضور دارند. نه فقط طرفداران بلکه برای همه مردم ایتالیا مهم است که دوباره به سطح بالایی برگردیم.

 

 

1620219

 

 

ما اکنون ذهنیت درستی داریم. بله، ما روح ایتالیایی داریم، با هم می مانیم، سختی می کشیم و می جنگیم. از طرفی مانچینی هم می‌خواهد تیم ایتالیا تحت هر شرایطی بازی هجومی ارائه دهد."

 

رانیری در ادامه گفت: "این یک بازی بسیار خوب خواهد بود و من قبل از یورو نیز فینال انگلیس و ایتالیا را پیش‌بینی کرده بودم. من فکر می کنم انگلیس سعی خواهد کرد فشار زیادی وارد کند زیرا در ومبلی طرفداران زیادی وجود دارد. این بازی 50-50 است زیرا 90 درصد ومبلی تیم خود را تحت فشار قرار می دهد اما ایتالیا آماده جنگ است، فوتبال بازی می کند و آمادگی این را دارد تا برای پیروزی تلاش کند."

 

 

1620782

دیدگاه‌ها