کد خبر : 1767042 | 19 تیر 1400 ساعت 20:38 | 18.7K بازدید | 4 دیدگاه

کونته و افشای نقطه ضعف اصلی انگلیس

آنتونیو کونته سرمربی سابق ایتالیا، پیش از فینال یورو 2020 در مورد نقطه ضعف اصلی انگلیس مطلبی نوشته است.

کونته و افشای نقطه ضعف اصلی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته با دو فصل سابقه مربیگری در فوتبال انگلیس و حضوری موفق روی نیمکت چلسی، نسبت به فوتبال این کشور از آگاهی قابل قبولی برخوردار است. در آستانه مسابقه حساس فردا شب در استادیوم ومبلی، کونته مطلبی برای نشریه گاتزتا دلااسپورت نوشته و در مورد سبک بازی سه شیرها صحبت کرده است.

 

آنتونیو کونته نوشت: "در وسط زمین، تیم ملی انگلیس دو هافبک واقعا فیزیکی به نام های دکلان رایس و کالوین فیلیپس در اختیار دارد. آنها بازیکنانی توانا بوده که باعث می شود ترکیب انگلیس تعادل پیدا کند.  اما این دو بازیکن کمتر قادر به ارسال پاس های عمقی و مستقیم بوده و اغلب به دنبال ساده ترین گزینه هستند.

 

1617508

 

بر خلاف اسپانیا که تمایل داشت از عقب بازی‌سازی کند، بازیکنان تیم ملی انگلیس همیشه سعی می کنند به شما در موقعیت های یک به یک ضربه بزنند. یکی از نقاط ضعف انگلیس این است که اگر در هنگام بازی‌سازی از عقب دفاع این تیم تحت پرس بازیکنان حریف قرار بگیرند، آنها به اندازه اسپانیا قادر به فرار از فشار حریف نیستند.

 

اما اگر ایتالیا با پرس شدیدی در خط حمله به مدافعان انگلیس فشار آورد و آنها نیز قادر به فرار از این شرایط باشند، آنگاه باید مراقب ضدحملات و سرعت مهاجمان تیم ملی انگلیس بود. البته این دیگر زمانی است که بازیکنان تیم ملی ایتالیا باید تجربه خود را در بازی خوانی در لحظات مختلف بازی نشان دهند."

دیدگاه‌ها