کد خبر : 1767049 | 19 تیر 1400 ساعت 21:11 | 30.4K بازدید | 1 دیدگاه

تیر خرافاتی‌ها برای فینال یورو 2020 به سنگ خورد

دو تیم انگلیس و ایتالیا فردا شب از لباس اول خود در دیدار فینال استفاده خواهند کرد.

تیر خرافاتی‌ها برای فینال یورو 2020 به سنگ خورد

به گزارش "ورزش سه"، امروز جلسه هماهنگی دیدار فینال جام ملت های اروپا با حضور نمایندگان دو تیم فینالیست برگزار شد. ایتالیا برای فینال یورو 2020 پیراهن آبی خود را به تن خواهد کرد و انگلیس نیز در ورزشگاه ومبلی یکدست سفیدپوش است. همچنین هر دو تیم قبل از شروع مسابقه برای مبارزه با مشکلات نژادپرستانه زانو خواهند زد.

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد تمایل تیم ملی انگلیس به استفاده از لباس دوم خود شنیده شده بود. در واقع فینال با توجه به اینکه سه شیرها در جام جهانی 1966 با استفاده از لباس رنگ قرمز موفق به کسب عنوان قهرمانی و برتری مقابل آلمان شدند، این بار نیز خواهان پوشیدن این رنگ بودند. اما چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و انگلیس با لباس اول خود در میدان ظاهر می شود.

 

1620338

 

البته هواداران خرافاتی ایتالیا نیز بی میل به استفاده حریف از رنگ قرمز نبودند. در تاریخ رقابت های یورو تا امروز، ایتالیا همه تیم هایی که لباس اول آنها قرمز بوده، شکست داده است. این لیست شامل حریفانی چون ترکیه، سوئیس، ولز، اتریش، بلژیک و اسپانیا است.

 

همچنین جیانلوئیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیا از پیراهن زرد و جوردن پیکفورد از لباس سبز در فینال فردا شب استفاده خواهند کرد. بازیکنان تیم ملی انگلیس قبل از تمام بازی های خود در یک حرکت ضد نژاد پرستانه زانو زده اند و ایتالیا نیز مدعی شد که در صورت درخواست تیم حریف، مشکلی با انجام این کار ندارد.

دیدگاه‌ها