کد خبر : 1767107 | 19 تیر 1400 ساعت 23:19 | 30.7K بازدید | 4 دیدگاه

حسین ، حسین! ببخشید؛

فریاد منصوریان بر سر بازیکن خشن تیمش

در ثانیه های پایانی مسابقه پرسپولیس - آلومینیوم اتفاق جالبی افتاد.

فریاد منصوریان بر سر بازیکن خشن تیمش

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازی رو به اتمام بود امیرحسین منظمی بازیکن جوان تیم آلومینیوم که در تیم ذوب آهن هم شاگرد منصوریان بوده بعد از پرس کردن محمدحسین کنعانی زادگان و به زمین انداختنش، با پای راست روی کمر مدافع ملی پوش پرسپولیس رفت که کنعانی با این خطای شدید به زمین افتاد و از شدت درد خود  روی زمین چرخید.

 

در این لحظه علیرضا منصوریان با واکنشی جالب در کنار زمین با عصبانیت از منظمی خواست تا نزد کنعانی رفته و از وی عذرخواهی کند. این یک حرکت حرفه‌ای و اخلاقی بود که شاید منجر به این شد که داور مسابقه هم از اخراج منظمی چشم پوشی کند و این بازیکن به کارش در زمین ادامه بدهد. منصوریان بعد از لحظاتی چند بازی حسین کنعانی را صدا کرد و از او شخصا هم عذرخواهی ‌کرد درحالیکه منظمی هم به سمت کنعانی رفته و از او طلب بخشش کرده بود.

کنعانی هم که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید پیراهن خود را بالا زد تا روبروی دوربین‌ها رد استوک را روی پشتش نشان بدهد. ردی که بخاطر لیز خوردن کفش منظمی روی پشت او ایجاد شده و  خراشیدگی نسبتا عمیقی به نظر می‌آمد.

 

منصوریان در زمان حضور در استقلال حسین کنعانی را بعنوان یکی از مهم‌ترین خریدهای فصل به استقلال آورد که این انتقال فرجام خوشی نداشت‌.

 

1621427

دیدگاه‌ها