کد خبر : 1767115 | 19 تیر 1400 ساعت 23:46 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

وراتی: پنالتی انگلیس برابر دانمارک سخاوتمندانه بود!

مارکو وراتی نیز مانند بسیاری پنالتی تیم ملی انگلیس مقابل دانمارک را خیلی درست نمی داند.

وراتی: پنالتی انگلیس برابر دانمارک سخاوتمندانه بود!

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ در وقت اضافی دیدار نیمه نهایی مقابل دانمارک در محوطه جریمه زمین خورد و داور به سود سه شیرها اعلام پنالتی کرد. پنالتی هری کین ابتدا توسط کسپر اشمایکل مهار شد، اما کاپیتان تیم ملی انگلیس توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد و آنها فینالیست شدند. برخی مدعی شدند دانمارک به ناحق حذف شده و این صحنه پنالتی نبوده است. مارکو وراتی نیز پیش از دیدار فینال مقابل انگلیس چنین عقیده ای داشته و البته به تمجید از عملکرد حریف پرداخته است.

 

مارکو وراتی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "شاید این یک پنالتی سخاوتمندانه بود، اما این بخشی از تصویر فوتبال است. اما من فکر می کنم این یک پنالتی سخاوتمندانه بود. من فکر می کنم انگلیس عملکرد بسیار خوبی داشته، آنها برای اولین بار به فینال رسیده اند و این خود گویای همه چیز است.

 

1600410

 

تیم ملی انگلیس فقط یک گل دریافت کرده، بنابراین تیمی بسیار مستحکم و با بازیکنان آماده و شرایطی متعادل است. و من فکر می کنم که آنها شایسته صعود به فینال بودند. حالا همه چیز در فینال معلوم می شود و من فکر می کنم یک فینال حماسی در انتظار همه باشد.

 

انگلیس یک تیم بسیار فیزیکی است و البته آنها بازیکنانی ماهر نیز در اختیار دارند. در کل ما با یک تیم بسیار سرسخت روبرو خواهیم شد  که در خانه بازی خواهد کرد و فضای ورزشگاه را به خوبی می شناسد.

 

اما برای ما نیز قهرمانی در مسابقات جام ملت های اروپا یک رویا است. ما در 33 مسابقه شکست نخورده ایم و این آمار مهم بوده و گویای کار بزرگ روبرتو مانچینی است. گاهی اوقات ممکن است یک نفر بگوید سرمربیان خیلی مهم نیستند، اما برای ما حضور مانچینی قدرتی مضاعف بوده است."

دیدگاه‌ها