کد خبر : 1767120 | 19 تیر 1400 ساعت 23:42 | 20.3K بازدید | 3 دیدگاه

مرا محروم کنید، اما یک بار باید جلوی این داستان بایستیم

الهویی: حریفان تیم های قلعه نویی 14 نفره هستند!

مربی تیم گل گهر سیرجان بعد از شکست برابر تراکتور به شدت علیه داور بازی موضع گرفت.

الهویی: حریفان تیم های قلعه نویی 14 نفره هستند!

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی، مربی گل گهر سیرجان بعد از شکست تیمش در لحظات پایانی مقابل تراکتور در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: از رسانه ها می خواهم که صحبت های مرا کار کنند تا بی طرفی شان ثابت شود. خواهش دیگر من این است که رسانه ها تمامی صحنه های داوری بازی های قبلی گل گهر سیرجان را دربیاورند و نظرات کارشناسان را هم ببینند. ما امروز کاملا متوجه شدیم بر اساس یک قانون در فوتبال ایران تیم گل گهر سیرجان با سرمربیگری آقای قلعه نویی در تمامی بازی ها باید 11 برابر 14 بازی کند! 


وی افزود: از بازی نیم فصل اول برابر تراکتور که آقای اشکان خورشیدی گل دقیقه 5 ما را به اشتباه خطا می گیرد و تا امروز هیچ آدمی روی کره زمین متوجه نشده چرا آن گل را خطا گرفته تا امروز که داور انواع و اقسام اشتباهات کوچک را در راستای برهم زدن تیم ما انجام می دهد، همه چیز مشخص است. از اخراج آقای نوید عاشوری و ادبیاتی که با او روی نیمکت صحبت می کند تا تایم اضافه ای که گرفت تا دروغ گفتن؛ اشتباهات امروز داور بود.


مربی گل گهر سیرجان عنوان کرد: وقتی به داور می گوییم 5 دقیقه وقت اضافه گرفتی و گل بعد از دقیقه 96 به ثمر رسیده، می گوید تراکتور سه تعویض در وقت اضافه داشته؛ در حالی که فقط آن ها یک تعویض در این تایم داشتند. یعنی حتی داور برای توجیه کار اشتباه خودش هم از دروغ استفاده می کند. ما امروز باختیم و به تراکتور تبریک می گوییم، اما ناراحتیم از اینکه در روزی که حقمان شکست نبوده، باختیم. ما در رقابت 11 به 14 این هفته برابر تراکتور، هفته های قبلی برابر پرسپولیس، استقلال و شهرخودرو ظاهر شدیم. آقایان کمیته داوران و کمیته انضباطی، همه اعضای کادرفنی را آقای داور لطف کرد و اخطار داد و اخراج کرد. مرا هم محروم کنید تا تیم گل گهر در بازی بعدی بدون کادرفنی برابر تیم های حریف قرار بگیرد.


الهویی همچنین ادامه داد: داوران اشتباه می کنند و مواخذه نمی شوند. حتی آقایان کمیته داوران جرات علنی کردن معذرت خواهی خودشان را ندارند. چرا این اتفاق برای استقلال و پرسپولیس رخ می دهد؟ داوران با موضع گیری علیه تیم های آقای قلعه نویی کار می کنند. کمیته داوران اگر فردا آقای قلعه نویی را دعوت نکند و درباره این روند صحبت نکند، یعنی خودش هم پشت این روند است. عیبی ندارد بگذارید مرا محروم کنند. یک بار باید برابر رفتار زشت این دوستان ایستاد.


وی در خصوص چرایی گل نشدن موقعیت های این تیم گفت: تیم گل گهر برابر تیمی مثل تراکتور در تبریز بازی کرده و باعث شده تیم حریف دفاع چند لایه کند و دو بار توپ را از روی خط دروازه بازگرداند. اگر آن اخراج اشتباه صورت نمی گرفت، اتفاقات بهتری رخ می داد. در یک صحنه ساده وسط زمین، عباس زاده پاس رو به عقب می داد وآقای کرمانشاهی به خاطر خطا کارت زرد دوم می دهد. خیلی صحنه های واضح تر از این را کارت ندادند و اخراج نکردند. در بازی پرسپولیس تکل خشن روی پای بازیکن ما آمدند و نه تنها اخطار ندادند، بلکه خطا هم نگرفتند. 


وی در پایان افزود: جناب آقای کرمانشاهی اشتباه داور چهارم در ورود بازیکن ما به زمین را گردن بازیکن می اندازد. به نوید عاشوری می گوید بدون اجازه داور چهارم وارد زمین شدی، اخطار می دهم و اخراجت می کنم. ما با آقای کرمانشاهی و دیگر داوران زاویه ای نداریم، اما این دوستان با ما زاویه دارند. تیم ما از نظر فنی کیفیت خوبی نشان داد.

دیدگاه‌ها