کد خبر : 1767144 | 20 تیر 1400 ساعت 05:27 | 37.4K بازدید | 3 دیدگاه

تجدید دیدار لئو مسی- نیمار؛ رفقای قدیمی (عکس)

لیونل مسی و نیمار، دو ستاره تاثیرگذار برزیل و آرژانتین پیش از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، از همان بدو انتقال نیمار به بارسلونا بود که رابطه گرمی بین او و لیونل مسی ایجاد شده و این دو بازیکن تکنیکی روزهای فوق العاده ای را در ترکیب بلوگرانا رقم زدند. جمع این دو نفر با اضافه شدن لوییس سوازر جمع شد و مثلث ویرانگر خط حمله بارسلونا از بین سال های 2014 تا 2017، فصولی تاریخی و فراموش نشدنی را برای هواداران بارسا رقم زد.

 

اما با جدایی نیمار در سال 2017 و انتقال جنجالی او به پاری سن ژرمن بود که این جمع دوستانه اگرچه در زمین فوتبال از هم پاشید، اما در سال های اخیر این سه بازیکن گلزن همچنان رابطه دوستانه خود را با یکدیگر حفظ کرده اند. نیمار که خیلی زود از این انتقال جنجالی پشیمان شده بود، در سال های اخیر بارها برای بازگشت به بارسلونا تلاش کرد، اما در نهایت این اتفاق محقق نشد و او چندی قبل قرارداد خود را به مدت سه فصل دیگر با باشگاه متمول فرانسوی تمدید کرد.

 

حالا امشب و پیش از آغاز دیدار دو تیم برزیل و آرژانتین در فینال کوپا آمه ریکا، مطابق انتظار لیونل مسی و نیمار با یکدیگر برخورد گرمی داشته و همدیگر را در آغوش گرفتند. نیمه اول با تک گل آنخل دی ماریا به سود آلبی سلسته تمام شد و حالا لیونل مسی فاصله زیادی با کسب اولین جام ملی خود در رده بزرگسال ندارد.

 

1621453

 

1621457

 

1621458

 

دیدگاه‌ها