کد خبر : 1767168 | 20 تیر 1400 ساعت 09:23 | 38.4K بازدید | 8 دیدگاه

پس از زدن گل قهرمانی برای آلبی سلسته؛

دی‌ماریا: مسی گفته بود که این فینال متعلق به من است

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتین و PSG، در دیدار فینال کوپا آمه‌ریکا توانست با به ثمر رساندن تک گل این بازی، به سالها ناکامی آرژانتین و مسی در کسب قهرمانی پایان دهد.

دی‌ماریا: مسی گفته بود که این فینال متعلق به من است

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا فاش کرد که لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، پیش از دیدار فینال کوپا آمه ریکا برابر برزیل، به او گفته بود که این فینال فرصت او برای درخشش است. مسی و دی ماریا به کمک یکدیگر به انتظار طولانی آرژانتین برای کسب عنوان قهرمانی پایان دادند.

دی ماریا در دیدار فینال کوپا آمه ریکا موفق شد تک گل آلبی سلسته در پیروزی 1-0 این تیم برابر برزیل را به ثمر برساند و به این ترتیب اولین جام قهرمانی مسی در رده بزرگسالان با تیم ملی آرژانتین را به او تقدیم کند.

دی ماریا در سال های اخیر به دلیل مصدومیت دیدارهای مهم و بزرگی را از دست داده بود، از جمله فینال کوپا آمه ریکا در سال 2016، که این موضوع زدن گل قهرمانی آرژانتین در این دیدار را حتی شیرین تر از قبل هم می کرد.

 

1621533

 

دی ماریا پس از پایان این مسابقه گفت: "این فراموش نشدنی است. مسی به من گفت به لطف تو قهرمان شدیم و من گفتم نه این به لطف تو است!

او به من گفته بود که این فینال متعلق به من است، که این تکرار همان مسابقه ای است که من نتوانستم در آن بازی کنم. باید امروز می بود و همینطور هم شد.

من برای دخترم، همسرم، مادر و پدرم، همه مردمی که ما را حمایت کردند و همه این مردم دیوانه ای که به اینجا آمدند خوشحالم.

جام جهانی نزدیک است و این قهرمانی انگیزه و انرژی عظیمی به ما می دهد."

 

1621531

 

در حالی که این دی ماریا بود که گل آرژانتین را به ثمر رساند، رودریگو دی پائول نیز در خط هافبک بسیار درخشان ظاهر شد و به آرژانتین کمک کرد تا تیم قدرتمند برزیل را شکست دهد.

مسی که در این رقابت ها پیش از دیدار فینال چهار گل به ثمر رسانده بود، نیازی به گلزنی در این بازی پیدا نکرد و دی پائول خوشحال بود که یکی از بازیکنان تیمی است که توانسته با به ارمغان آوردن قهرمانی، پاسخ تلاش های مسی در این سال ها را بدهد.

 

دی پائول گفت: "این فراتر از رویاهای ما است. قهرمان شدن در ماراکانا با شکست برزیل از تمام انتظارات بالاتر است. من بسیار خوشحالم.

مسی به همه نیاز داشت و ما هم به او نیاز داشتیم. او بهترین بازیکن تمام دوران ها است."

دیدگاه‌ها