کد خبر : 1767194 | 20 تیر 1400 ساعت 10:23 | 40.3K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای وب سایت قطری العرب

کنعانی در الاهلی، کریمی زیر نظر استراماچونی

وب سایت قطری العرب در خبری به نقل و انتقالات تابستانی باشگاه های لیگ این کشور پرداخت و مدعی شد کار انتقال کنعانی به الاهلی و کریمی به الغرافه قطعی شده است.

کنعانی در الاهلی، کریمی زیر نظر استراماچونی

به گزارش "ورزش سه"، بازار نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر آغاز شد و یکی از نکات جالب توجه برای علاقه مندان به فوتبال در ایران، پیگیری سرنوشت ستاره های ایرانی حاضر در لیگ این کشور است که تیم جدید آنها برای فصل بعد، مشخص نیست.


وب سایت العرب در این زمینه نوشته است تاکنون 8 نقل و انتقالات در لیگ ستارگان انجام شده که 2 مورد آن داخلی است. با بازگشت نام تائه هی ستاره کره ای سابق السد به الدحیل و امید ابراهیمی بازیکن ایرانی از الاهلی به الوکره، دو معامله تابستانی میان تیم های لیگ ستارگان صورت گرفته است.


العرب در ادامه مدعی شده است که کار انتقال محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس به همراه پاتریک جمعه نیجریه ای به الاهلی قطعی شده است. روزنامه الرایه نیز امروز اعلام کرد که مدافع پرسپولیس کارش با الاهلی تمام شده و فصل بعد را در لیگ ستارگان توپ می زند.

1621575
علی کریمی ستاره سابق استقلال و فصل گذشته الدحیل و قطر اس سی نیز یکی از علامت سوال های لیگ ستارگان قطر برای فصل بعد است. العرب در پایان گزارش خود نیز به مقصد بعدی این هافبک ایرانی اشاره کرده و مدعی شده او شاگرد آندره آ استراماچونی خواهد شد.


العرب نوشته است: در حال حاضر اکثر باشگاه های در حال انجام معاملات نقل و انتقالاتی خود هستند و اخبار داخلی دیگری نیز در این خصوص وجود دارد که مهمترین آنها انتقال علی کریمی هافبک ایرانی و ستاره سابق الدحیل به الغرافه است.

دیدگاه‌ها