کد خبر : 1767202 | 20 تیر 1400 ساعت 10:37 | 41.4K بازدید | 10 دیدگاه

پس از شکست در فینال؛

انتقاد شدید سرمربی برزیل از برگزارکنندگان کوپا

تیته، سرمربی برزیل، پس از شکست این تیم در فینال کوپا آمه‌‎ریکا به شدت از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (CONMEBOL) انتقاد کرد.

انتقاد شدید سرمربی برزیل از برگزارکنندگان کوپا

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی برزیل لحظاتی پس از شکست برزیل برابر آرژانتین در فینال کوپا آمه ریکا، به شدت از برگزارکنندگان این رقابت ها و همچنین جایر بولسونارو، رییس جمهور برزیل، انتقاد کرد.

تیته زمین های برگزاری مسابقات در این تورنمنت را مورد انتقاد قرار داد و گفت بازیکنان در معرض خطر قرار گرفتند زیرا برگزاری این مسابقات در کمتر از دو هفته مانده به تاریخ شروع حتمی شد و میزبانی در آخرین روزها به برزیل داده شد.

کوپا آمریکا امسال قرار بود به میزبانی کلمبیا و آرژانتین برگزار شود اما پس از ناآرامی های داخلی در کلمبیا و افزایش موارد ابتلا به کرونا در آرژانتین، میزبانی در آخرین لحظه به برزیل منتقل شد.

 

1621586

 

این جایر بولسونارو، رییس جمهور راست افراطی برزیل، بود که وارد عمل شد و موافقت کرد که هر 28 بازی کوپا را در برزیل برگزار کند. اما برنامه ریزی ها با عجله انجام شد و این مسئله به گفته تیته برای تیم ها و بازیکنان حاضر دراین رقابت ها مسئله ساز بود.

 

تیته گفت: "برگزارکنندگان خیلی خواسته ها را نتوانستند برآورده کنند. زمین های بازی خیلی بد بودند. بازیکنان بیش از حد در معرض خطر قرار گرفتند. این نباید در تورنمنت بزرگی مانند این مسابقات اتفاق بیفتد.

من به طور خاص در مورد الخاندرو دومینگوئز، مسئول این امر صحبت می کنم که رییس Conmebol است.  من در مورد او صحبت می کنم که در چنین زمان کوتاه برگزاری این مسابقات را برنامه ریزی کرد."

 

1621587

 

تیته انتقادات مشابهی را در مورد زمین های محل برگزاری بازی ها در ابتدای مسابقات مطرح کرده بود و 5000 دلار به همین دلیل جریمه شد.

بازیکنان برزیل همچنین در آستانه بازی افتتاحیه از CONMEBOL انتقاد کرده بودند و معتقد بودند که این سازمان "ناکافی" است و حتی صحبت از تحریم این رقابت ها توسط بازیکنان برزیل مطح بود.

 

انتقادات تیته لحظاتی پس از پیروزی 1-0 آرژانتین و پایان طلسم 28 ساله نبردن جام و قهرمانی در کوپا آمریکا اتفاق افتاد. آرژانتین بامداد امروز برای پانزدهمین بار قهرمان کوپا آمه ریکا شد.

این اولین شکست برزیل از بازی دوستانه سال 2019 و اولین شکست برزیل در یک مسابقه رسمی از زمان شکست سال 2018 برابر بلژیک در جام جهانی بود.

مربی باتجربه برزیل از کار همتای آرژانتینی خود، لیونل اسکالونی، تمجید کرد، اما از اینکه آرژانتین پس از زدن گل و جلو افتادن در اواسط نیمه اول، سرعت بازی را پایین آورده بود گلایه داشت.

 

1621484

 

تیته افزود: "بازی خیلی متوقف و قطع و وصل می شد. ما می خواستیم بازی کنیم اما آنها ضد فوتبال می کردند. در تمام مدت برای خطاها دایو می زدند و یک عمری طول می کشید تا ضربات شروع مجدد را بزنند، داور هم اجازه نداد که بازی جریان داشته باشد. استراتژی این بود بازی را از کار بیندازند."

 

 

 

دیدگاه‌ها