کد خبر : 1767210 | 20 تیر 1400 ساعت 11:21 | 65.9K بازدید | 13 دیدگاه

اولین قهرمانی با پیراهن آلبی سلسته؛

مسی: خداوند این لحظه را برای من نگه داشته بود

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، پس از کسب اولین قهرمانی خود با پیراهن آلبی سلسته گفت که شادی که در این لحظه احساس می کند دیوانه وار و غیرقابل توصیف است.

مسی: خداوند این لحظه را برای من نگه داشته بود

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین در فینال کوپا آمه ریکا برابر برزیل 1-0 پیروز شد تا به حسرتی 28 ساله پایان دهد. این اولین جام مسی با پیراهن آلبی سلسته در رده بزرگسالان بود و همچنین اولین عنوان قهرمانی آرژانتین از کوپا آمه ریکای 1993 به بعد.

مسی در بیانیه خود پس از این قهرمانی تاریخی گفت: "دیوانه‌وار است... این خوشحالی، این احساس غیر قابل وصف است. من می دانستم که بالاخره این اتفاق خواهد افتاد. هدف روشن بود و ما توانستیم قهرمانش ویم. این شادمانی بسیار عظیم است. من بارها رویای این لحظه را دیدم.

به فیدئو (دی ماریا) گفته بودم که امروز قرار است او انقامش را بگیرد و همینطور هم شد. می خواهم این لحظه را با آن هم تیمی هایی که بارها به کسب قهرمانی بسیار نزدیک بودند و این افتخار نصیب آنها نشد تقسیم کنم. این قهرمانی متعلق به آنها هم هست.

 

1621557

 

احساس می کنم که خداوند این لحظه را برای من نگه داشته بود، برابر برزیل در فینال و در خاک برزیل. این را بسیار مدیون اسکالونی هستیم. او همیشه برای تیم ملی بهترین ها را خواسته. او می دانست که چگونه یک تیم برنده را کنار هم جمع کند و شایسته قدردانی است.

من باید از خارزارهایی که مانعم بود می گذشتم تا بتوانم چیزی را با تیم ملی به دست بیاورم، برای سالها بارها بسیار به کسب این افتخار نزدیک بودم. می دانستم که بالاخره در یک جایی این عوض می شود و برای من اتفاق می افتد و فکر می کنم که هیچ لحظه ای بهتر از این نیست.

من به این گروه و هم‌تیمی هایم اعتماد زیادی داشتم. مخصوصا که از آخرین کوپا که اتفاقات خوبی افتاده بود. گروهی از افراد بسیار خوب که همیشه برای پیش رفتن تلاش می کنند. کسانی که هرگز درباره هیچ چیز شکایت نمی کنند. آنها روزها در قرنطینه بودند و نمی توانستند خانواده هایشان را ببینند، اما هدف روشن بود.

 

1621496

 

بله این موفقیت نصیب ما شد. ما توانستیم قهرمان شویم و شادمانی ما بسیار عظیم است. من بارها رویای این قهرمانی را دیده بودم. این قهرمانی را به خانواده ام، همسرم، فرزندانم، پدرم و برادرهایم تقدیم می کنم که بارها مانند من عذاب کشیدند. ما همیشه وقتی چیزی نمی بردیم به تعطیلات می رفتیم و روزهای غم انگیزی را سپری می کردیم، این بار اما اوضاع فرق می کند."

 

دیدگاه‌ها