کد خبر : 1767248 | 20 تیر 1400 ساعت 13:39 | 56.9K بازدید | 16 دیدگاه

تقلید جان استونز از بازیکنان آتزوری؛

تمسخر بازیکنان ایتالیا در تمرین سه شیرها (عکس)

جان استونز، بازیکن تیم ملی انگلیس، در جلسه تمرین این تیم پیش از رویارویی با تیم ملی ایتالیا در فینال یورو 2020 دست به تمسخر بازیکنان آتزوری زد.

تمسخر بازیکنان ایتالیا در تمرین سه شیرها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در دیدار نیمه نهایی یورو 2020 توانست 2-1 دانمارک را در وقت های اضافه شکست دهد و فینالیست این رقابت ها شود.

شاگردان ساوت گیت در دیدار فینال یورو 2020 امشب در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف تیم ملی ایتالیا خواهند رفت. سه شیرها اکنون در یک قدمی کسب نخستین جام قهرمانی خود در اروپا و اولین جام قهرمانی ایتالیا رد یک تورنمنت مهم از جام جهانی 1966 به بعد هستند

جان استونز اما به نظر نمی رسد که چندان تحت تاثیر فشاری که این روزها بازیکنان انگلیس روی دوش خود حس می کنند قرار گرفته باشد و در آستانه مصاف با شاگردان روبرتو مانچینی که 33 بازی متوالی بدون شکست بوده اند، از روحیه خوبی برخوردار است.

تصاویری از جلسه تمرین روز گذشته سه شیرها در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد این مدافع 27 ساله تیم ملی انگلیس و منچسترسیتی در آن مشغول تقلید از مدل صحبت کردن بازیکنان ایتالیا و حرکت مشهور دست ایتالیایی هاست.

 

1621695

 

1621693

 

جان استونز با اشاره به هند شدن توپ به ایتالیایی می گوید (amano) و همزمان با دستش نیز خوردن توپ به دست را نشان می دهد.

بسیاری از انگلیسی ها معتقدند که کیه لینی در محوطه جریمه ایتالیا در پیروزی آتزوری برابر اسپانیا در نیمه نهایی مرتکب خطای هندی شد که بدون جریمه ماند.

 

گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس، در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از این بازی گفت که مطمئن است شاگردانش می توانند ایتالیا را شکست دهند و جام را برای همه انگلیسی ها به خانه ببرند.

ساوت گیت گفت: "ما در فینال هستیم و اینجا هستیم تا پیروزی شویم. همه چیز مهم است، اینکه ما چگونه مردم‌مان را نمایندگی کرده ایم و خوشحال بودیم که میراثی داریم اما اکنون می خواهیم برویم و جام را برای همه به خانه بیاوریم."

 ملکه انگلستان نیز پیش از این بازی در نامه ای از روحیه، تعهد و غرور بازیکنان تیم ملی این کشور تمجید و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

 

1621694

 

در نامه ملکه انگلیس آمده است: "من برای این دیدار برای شما آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم تاریخ نه تنها موفقیت شما بلکه همچنین روحیه، تعهد و غروری را که از خود نشان داده اید، ثبت کند."

دیدگاه‌ها