کد خبر : 1767249 | 20 تیر 1400 ساعت 14:52 | 53.1K بازدید | 8 دیدگاه

امیلیانو مارتینز:

به همسرم گفته بودم به‌خاطر مسی قهرمان می‌شویم

گلر تیم ملی آرزانتین از انگیزه بالای خود و هم تیمی هایش برای قهرمانی کوپا آمه ریکا حرف زد.

به همسرم گفته بودم به‌خاطر مسی قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین بامداد امروز توانست با گل آنخل دی ماریا در ماراکانا برزیل را شکست دهد و برای پانزدهمین بار فاتح کوپا آمه ریکا شود. 28 سال بود که آرژانتین نتوانسته بود برنده این جام شود.

حریف آرژانتین در فینال، برزیل میزبان بود و در یک بازی پربرخورد و دیدنی توانست پیروز از میدان خارج شود. در این پیروزی نقش امیلیانو مارتینز گلر آلبی سلسته انکار نشدنی است. او در تمام طول تورنمنت نمایش درخشانی داشت و در پایان بهترین دروازه بان رقابت ها نیز انتخاب شد.

 

 

1621707

 

 

مارتینز پس از کسب عنوان قهرمانی به خبرنگاران گفت:« حرفی برای گفتن نیست و توضیح حسم غیرممکن است. این رویایی بود که از کودکی داشتم. در 17 سالگی به آرسنال پیوستم تا چالشی جدید در فوتبالم را شروع کنم. به فکر بهبود شرایط خانواده ام نیز بودم. خیلی خیلی تلاش کردم تا به پیراهن تیم ملی برسم و حالا اینجا هستم با جام قهرمانی و جایزه بهترین دروازه بان رقابت ها.»

 

 

1621708

 

 

مارتینز ادامه داد:« 4 فینال را در سال های اخیر باخته بودیم و قبل از شروع بازی ها به همسرم گفته بودم که این طلسم را می شکنیم و به خاطر لیونل مسی هم این‌کار را انجام خواهیم داد. او بهترین بازیکن تاریخ است و حیف بود که فوتبالش را بدون عنوان ملی تمام کند. این رویای من بود که مسی جام را بالای سر ببرد. هفته هاست که در یک حباب قرار داریم و تمام تمرکزمان روی قهرمانی بود. من حتی هنوز فرزند تازه متولد شده ام را ندیده ام. دوست دارم هر چه زودتر او را در آغوش بگیرم.»

 

دیدگاه‌ها