کد خبر : 1767251 | 20 تیر 1400 ساعت 16:15 | 56.1K بازدید | 12 دیدگاه

فاتی به دور از تمرینات

بدشانسی دست از سر ستاره بارسا بر نمی دارد

آنسو فاتی هنوز از سوی پزشکان مجوز حضور در تمرینات پیش فصل بارسلونا را دریافت نکرده است.

بدشانسی دست از سر ستاره بارسا بر نمی دارد

به گزارش "ورزش سه"، 2 ماه پیش و پس از شور نهایی بین دکتر کاگوت، دکتر آنتونیو مائسترو و دکتر برنارد کوتت تصمیم بر این شد تا آنسو فاتی بار دیگر تحت جراحی قرار بگیرد.

 

 

1621720

 

 

جراحی با موفقیت انجام شد و دوران ریکاوری هم بدون مشکل سپری شد تا هفته پیش سرانجام پزشکان بارسلونا خبر از بهبودی قطعی فاتی بدهند. مجوز بازگشت او به تمرینات صادر شده بود ولی در نهایت تصمیم بر این شد که او در شهر زادگاهش مادرید بماند و در تمرینات پیش فصل بارسلونا حاضر نشود.

 

فاتی که از آبان ماه گذشته به دور از میادین است، خوشبین بود بالاخره بتواند در تمرینات بارسلونا حاضر شود ولی طبق اعلام رادیو کاتالونیا این امکان فعلا وجود ندارد. فاتی در مادرید زیر نظر خوزه کارلوس نورونیا پزشک تیم ملی پرتغال قرار دارد. او در پورتو جراحی شده بود ولی مدت هاست در هتلی در مادرید روزی دو جلسه تمرینات اختصاصی انجام می دهد؛ تمریناتی که هنوز باعث نشده اند دغدغه او و پزشکان برطرف شود و همچنان ریسک بازگشت به مصدومیت را حس می کند.

 

 

1578269

 

 

قرار است یکشنبه بعد او زیر نظر پزشکان بارسا تست بدهد ولی همچنان این احتمال که در تمرینات پیش فصل بارسلونا حاضر نشود بالاست. به این ترتیب بعید است فاتی بتواند در شروع لالیگا بارسا را همراهی کند.

دیدگاه‌ها