کد خبر : 1767257 | 20 تیر 1400 ساعت 16:45 | 34.6K بازدید | 12 دیدگاه

برای برنابئو سورپرایز ویژه ای داشتم

پیکه: چیزی نمانده بود در مادرید کتک بخورم

جرارد پیکه شب گذشته از خاطرات جالب خود در تیم ملی اسپانیا و بارسلونا حرف زد.

پیکه: چیزی نمانده بود در مادرید کتک بخورم

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه میهمان ویژه کانال توئیچ ایبای یانوس استریمر معروف اسپانیایی برای فینال کوپا آمه ریکا بود. او که با یانوس دوستی صمیمانه ای دارد در حاشیه بازی نهایی بین برزیل و آرژانتین خاطرات جالبی هم از دوران فوتبالش و نیز رقابت با رئال مادرید تعریف کرد. یانوس خود از هواداران رئال مادرید است.

 

 

1621732

 

 

پیکه در شروع صحبت هایش خاطره از تیم ملی اسپانیا تعریف کرد و گفت:« یادم نیست ولی فکر می کنم زمان حضور ویسنته دل بوسکه در تیم ملی بود و ما در کمپ لاس روساس مادرید اردو زده بودیم. مربی پس از چند روز پرفشار به ما یک روز استراحت داد و ما همگی تصمیم گرفتیم به رستورانی در مادرید برویم.

من و چند بازیکن بارسلونا دور یک میز نشسته بودیم و حوصله مان سر رفته بود. تصمیم گرفتم فضا را کمی عوض کنم. به مسئول رستوران گفتم که به چه قیمتی حاضر می شوی سرود رسمی بارسلونا را پخش کنی؟ او گفت اگر گران ترین نوشیدنی مان را انتخاب کنی، این کار را انجام خواهم داد. او آهنگ را گذاشت و به تدریج سوت و هوی حاضران در رستوران شروع شد و سپس ما با اسکورت مجبور شدیم آنجا را ترک کنیم. چیزی نمانده بود کتک بخوریم و جالب اینکه در حال خروج از رستوران، آنها شروع به پخش سرود رئال مادرید کردند.»

 

 

1621733

 

 

پیکه در مورد رقابت با رئال گفت:« پس از برتری 5-0 سال 2010 برابر رئال، با دست علامت 5 را نشان دادم و سال 2015 نیز چیزی با 5 گله کردن دوباره رئال فاصله نداشتیم. 4-0 در برنابئو برنده شدیم ولی اگر منیر الحدادی مقابل دروازه خالی به من پاس می داد، 5-0 می شدیم و من یک بار دیگر با دستم علامت 5 را نشان می دادیم. سال 2010 نیز اینتر به ناحق ما را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حذف کرد و ما شایسته صعود بودیم. آن سال بازی فینال در برنابئو برگزار می شد و واقعا حیف شد؛ چون یک سورپرایز خیلی خاص را برای آن روز نگه داشته بودم. شما واقعا شانس آوردید.»

 

ال کلاسیکو یا دربی کاتالونیا:« راستش را بخواهی من در ورزشگاه اسپانیول بیشتر از فوتبال لذت می برم چون همیشه علیهم سوت می زنند. این اتفاق در برنابئو کمتر رخ می دهد و انگار هواداران رئال در ورزشگاه را بیشتر افرادی افسرده تشکیل می دهند.»

 

دیدگاه‌ها