کد خبر : 1767273 | 20 تیر 1400 ساعت 16:04 | 47.6K بازدید | 4 دیدگاه

استنلی برف قرن جدید را در ایران می‌بیند؟

کی‌روش همچنان پشت صحنه لبخند می‌زند! (عکس)

مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان در لیگ بیستم با شرایط متفاوتی مواجه شده و نتوانسته نمایش های سه فصل اخیرش که زیر نظر امیرقلعه نویی کار می کرد را تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ هفدهم اولین دوره حضور کی روش در فوتبال ایران بود و اگرچه او نیم فصل اول خوبی نداشت ولی در نیمه دوم راه، یکی از بازیکنان کلیدی ذوب آهن و امیرقلعه نویی در کسب عنوان نائب قهرمانی مسابقات با به ثمر رساندن 9 گل بود.


این بازیکن در شروع لیگ هجدهم به سپاهان رفت و موفق شد در دومین سال همکاری با امیرقلعه نویی 16 گل زد و به همراه شیمبا آقای گل مسابقات شد. در لیگ نوزدهم سپاهان در روزهایی که او خوب بود، نتیجه می گرفت و وقتی حال خوشی نداشت، طلایی پوشان نیز در بخش تهاجمی با مشکل مواجه می شدند.


لیگ بیستم اما برای این بازیکن تنومند برزیلی که برخلاف سایر برزیلی ها، با قدرت سرزنی شناخته می شود، متفاوت تر از هر زمان دیگری بود. او برای اولین مرتبه درایران، در حال کار کردن با مربی دیگری غیر از امیرقلعه نویی است؛ تجربه ای که برای او اصلا خوب نبوده و او در 27 هفته گذشته تنها یکبار مقابل نساجی مازندران گلزنی کرده است تا محرم نویدکیا حتی در روزی که محمد محبی و محمدرضا خلعتبری نیز غایب بودند، به او فرصت بازی ندهد.

 

 


از سوی دیگر درخشش سجاد شهباززاده سبب شده تا سرمربی جوان سپاهان خیلی نگران گلزنی تیمش نباشد و همین حالا هم تیمش با اختلافی معنی دار نسبت به پرسپولیس و اختلاف 10 گله، بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. نتیجه این ماجراها سبب شد تا کی روش در لیگ بیستم رفته رفته به یک نیمکت نشین محض بدل شود و حتی گاهی مواقع به عنوان یار تعویضی هم مورد استفاده قرار نمی گیرد.


ادامه این عملکرد، شاید در پایان فصل منجر به جدایی بازیکنی شود که در کنار گولسیانی 2 سهمیه های خارجی سپاهان به شمار می روند و نتوانسته با عملکردش توجیهی برای تمدید قراردادش به دست سرمربی و مدیران تیم بدهد. او البته حداقل با رفتارش نشان می دهد که خیلی هم از این شرایط ناراضی نیست و با روحیه کارش را در کنار تیم دنبال می کند.


آخرین نمایش موثر مهاجم 195 سانتی متری سپاهان به دیدار برگشت مقابل پرسپولیس در نقش جهان بازمی گردد، که با کنترل سینه بالاتر از مدافعین پرسپولیس، مهیا کننده شرایط برای گلزنی محمد محبی بود و از آن زمان تاکنون فقط در برخی بازی ها برای دقایقی فرصت حضور در ترکیب را پیدا کرده است. او در جریان پیروزی پرگل مقابل نفت آبادان نیز اصلا مورد استفاده قرار نگرفت، تا تردیدهای زیادی در رابطه با ادامه حضورش در سپاهان وجود داشته باشد.
عکس ها از محمد امیرحسینی

دیدگاه‌ها