کد خبر : 1767278 | 20 تیر 1400 ساعت 16:26 | 27.3K بازدید | 4 دیدگاه

حمله‌ تند رئیس‌سابق بایرن به یواخیم‌لوو و تونی‌کروس

اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، از تاکتیک یواخیم لوو و استفاده از تونی کروس در یورو انتقاد کرد.

حمله‌ تند رئیس‌سابق بایرن به یواخیم‌لوو و تونی‌کروس

به گزارش "ورزش سه"، یواخیم لوو در آخرین تورنمنتی که هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده داشت نیز نتوانست توفیقی به دست بیاورد و تیمش در مرحله یک هشتم نهایی یورو مقابل انگلیس شکست خورد تا مانشافت حذف تلخی از رقابت ها را تجربه کند.

 

اما حالا اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، به انتقاد از یواخیم لوو‌ پرداخته است. هوینس همچنین به تونی کروس که اخیرا و بعد از یورو با بازی‌های ملی خداحافظی کرد نیز حمله کرده است. او گفت: "در دو بازی اول مقدماتی جام جهانی یواخیم لوو از چهار بازیکن در دفاع خود استفاده کرد اما سپس به سیستم به دفاعه بازگشت؛ چرا؟ چون می‌خواست تونی کروس را با ترکیب خود ادغام کند.

 

 

1617770

 

 

در واقع اگر اگر با جاوشوا کیمیش، لئون گورتزکا و توماس مولر در خط هافبک و سرژ گنابری و لروی سانه در جناحین و کای هاورتز در خط حمله بازی می کردیم، امروز موقعیت کاملاً متفاوتی داشتیم. من از این امر 100 درصد مطمئن هستم."

 

هوینس در ادامه گفت:"من تونی کروس را دوست دارم و او در گذشته نمایش هایی در حد کلاس جهانی ارائه می داد. او در بایرن مونیخ عالی بود اما به نظر من سبک بازی او دیگر تمام شده و فوتبال امروز با این بازیکن جور در نمی آید. در 15 دقیقه پایانی دیدار برابر انگلیس که با یک گل عقب بودیم تونی کروس از خط میانی جلوتر نرفت و در کناره ها حضور داشت و این به حریف کمک کرد تا دفاع خود را سازماندهی کنند."

 

 

1616519

 

 

هوینس در پایان گفت: "بازیکنان بایرن مونیخ اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند که چیزهای زیادی را به با هانسی نشان دادند اما من می‌دانم که آنها کاملا از تاکتیک‌های یواخیم لوو ناراضی بودند. با این حال مجبور شدند که آن‌ها را قبول کنند."

دیدگاه‌ها