کد خبر : 1767302 | 20 تیر 1400 ساعت 19:51 | 41.1K بازدید | 6 دیدگاه

ناگلزمان و تایید علاقه بایرن به جذب ستاره یوونتوس

یولیان ناگلزمان، سرمربی جدید بایرن مونیخ، به حضور فدریکو کیه زا در این تیم ابراز علاقه نشان داد.

ناگلزمان و تایید علاقه بایرن به جذب ستاره یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بیانکونری فصل گذشته فاتح جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا شد اما می توان گفت که یوونتوس تحت هدایت آندره‌آ پیرلو روزهای نه چندان خوبی را سپری کرد تا جایی که آن ها نهایتاً در هفته پایانی سری آ بود که توانستند جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست بیاوردند.

 

با این وجود یکی از معدود نکات مثبت یوونتوس در فصل گذشته درخشش ستاره جوانی به نام فدریکو کیه زا در این تیم بود؛ ستاره ای که در کنار کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان بانوی پیر در فصل 21-2020 به شمار می‌آمد و در 33 مسابقه برای این تیم در سری آمار خوب 9 گل و 9 پاس گل را از خود به ثبت رساند.

 

 

1573828

 

 

اما در هفته‌های گذشته شایعاتی در رابطه با علاقه باشگاه بایرن مونیخ به جذب این بازیکن وجود داشته و گفته می شود که یولیان ناگلزمان علاقه زیادی به همکاری با این ستاره 23 ساله دارد؛ موضوعی که حالا به تایید سرمربی جوان بایرن مونیخ رسیده و ناگلزمان در این باره می گوید: "کیه‌زا یک بازیکن فوق‌العاده است زیرا شخصیتی باورنکردنی دارد و پویایی زیادی در او مشاهده می‌شود.

 

مدت زمان زیادی است که او را می شناسم و فکر می کنم که یک بازیکن ویژه است. او با آرامش زیادی بازی می کند، دوست دارد دریبل بزند و نهایتاً خیلی سریع گلزنی کند. با این حال قطعاً قیمت بسیار زیادی هم خواهد داشت."

دیدگاه‌ها