کد خبر : 1767314 | 20 تیر 1400 ساعت 20:47 | 31.9K بازدید | 5 دیدگاه

دالگلیش: انگلیس قهرمان شد یک سال ناپدید می شوم!

سر کنی دالگلیش، اسطوره اسکاتلندی و بزرگ لیورپول معتقد است انگلیس در فینال یورو 2020 ایتالیا را شکست می دهد.

دالگلیش: انگلیس قهرمان شد یک سال ناپدید می شوم!

به گزارش "ورزش سه"، همیشه رابطه نامطلوبی بین مردم دو کشور همسایه انگلیس و اسکاتلند برقرار بود و در جریان تساوی این دو تیم در مرحله گروهی تورنمنت نیز شاهد بروز حواشی فراوانی بودیم. اما فوتبال انگلیس بخشی از افتخارات خود را مدیون افراد بزرگی چون سرالکس فرگوسن و کنی دالگلیش اسکاتلندی بوده است. حالا کنی دالگلیش به شوخی مدعی شد اگر انگلیس موفق به غلبه بر ایتالیا در فینال یورو 2020 در ومبلی شود، بک سال ناپدید شده و فقط گلف بازی خواهد کرد.

 

کنی دالگلیش گفت: "مانچینی به عنوان بازیکن و سرمربی پیروزی های فراوانی را به دست آورده است و او نیز مانند هر کسی مصمم خواهد بود که در مسابقه امشب پیروز شود. اما من فکر می کنم در نهایت انگلیس برنده دیدار فینال شود.

 

1621829

 

اما اگر پیش بینی من درست باشد، احساس و شرایط من به عنوان یک اسکاتلندی که در انگلیس زندگی می کند چگونه خواهد بود؟ خب، ممکن است من ناپدید شده و یک سال فقط گلف بازی کنم تا این روزها سپری شود.

 

اما اگر بخواهم دور از شوخی صحبت کنم، اگر تیمی در این مسابقات خوب بازی کرده و چالش های متفاوتی را پشت سر گذاشته باشد می تواند به موفقیت دست یابد. پس اگر تیم ملی انگلیس حی تیمی با کیفیت مانند ایتالیا را نیز در دیدار نهایی شکست دهد، فقط می توان به آنها تبریک گفت."

دیدگاه‌ها