کد خبر : 1767318 | 20 تیر 1400 ساعت 21:01 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

کازرونی ها به دنبال جذب بازیکن خارجی

برنامه تیم قهرمان لیگ برتر هندبال اعلام شد

تمرینات تیم هندبال نیروی زمینی کازرون از پنج روز دیگر شروع خواهد شد تا این تیم برنامه‌های آماده سازی خود برای حضور موفق در لیگ برتر استارت بزند.

برنامه تیم قهرمان لیگ برتر هندبال اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی که آخرین قهرمان لیگ برتر هندبال ایران محسوب می شود این روزها به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای آغاز تمرینات خود است، تمریناتی که باید کازرونی ها را آماده رقابت در فصل جدید و احتمالاً محافظت از عنوان قهرمانی لیگ برتر کند. 

 

با توجه به اعلام قبلی فدراسیون هندبال قرار است تا رقابت های فصل جدید از میانه های شهریور ماه آغاز شود و به همین دلیل مسئولان تیم نیروی زمینی نیز طبق برنامه ریزی خود، تمرینات آماده سازی را از بیست و پنجم تیر ماه آغاز خواهد کرد. 

 

پیش از این اما در جلسه ای که با حضور مالک باشگاه، مدیرعامل و سرمربی برگزار شد، هم درباره ادامه فعالیت کادر فنی و…، زمان آغاز تمرینات تیم برای فصل آینده و همینطور فعالیت در بازار نقل و انتقالات تصمیم گیری شد و طبق آن کادر فنی و البته مدیریتی تیم نیروی زمینی شهید شاملی به کار خود ادامه خواهند داد. 

 

کازرونی ها که از لیست خود حدودا سه، چهار خالی دارند با حفظ بازیکنان فصل گذشته، به دنبال جذب بازیکنان جدید نیز هستند و در این میان به دلیل بیرون نبودن بازیکنان کارآمد در برخی پست ها تصمیم گیری شد تا در صورت امکان از بازیکنان خارجی استفاده کنند. 

 

البته لازم به ذکر است که تیم نوجوانان شهید شاملی نیز به زودی تمرینات خود را شروع خواهد کرد. تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون نیز احتمالا از ابتدای شهریور ماه تمرینات آماده سازی خود را کلید می زند چرا که این تیم به عنوان یکی از نماینده های هندبال ایران به زودی در جام باشگاه های آسیا حضور خواهد یافت.

دیدگاه‌ها