کد خبر : 1767329 | 20 تیر 1400 ساعت 22:45 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

مایکل کریک:

نه من جوگیر می شوم، نه بازیکنان انگلیس

مایکل کریک، مربی منچستر یونایتد معتقد است موفقیت انگلیس یورو 2020 به این باشگاه کمک خواهد کرد.

نه من جوگیر می شوم، نه بازیکنان انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امشب در آخرین گام و در دیدار فینال به مصاف ایتالیا خواهد رفت. بازیکنانی مانند مارکوس راشفورد، هری مگوایر و لوک شاو و البته جیدون سانچو، نماینده های منچستریونایتد در اردوی تیم ملی انگلیس هستند و مایکل کریک مدعی شد این تجربه برای همیشه در ذهن این بازیکنان باقی خواهد ماند.

 

مایکل کریک به وب سایت رسمی منچستریونایتد گفت: "من فکر می کنم بازیکنان عملکردی فوق العاده ای ارائه داده اند. من به خاطر قرار گرفتن در این جایگاه و رسیدن به دیدار نهایی بسیار خوشحال هستم. البته البته یک قدم دیگر نیز برای رسیدن به موفقیت نهایی وجود دارد که باید طی شود.

 

1620889

 

من نمی خواهم خیلی جوگیر و هیجان زده شوم و مطمئن هستم که این اتفاق برای بازیکنان انگلیس نیز رخ نخواهد داد، اما تجربیاتی که بازیکنان یونایتد حاضر اردوی تیم ملی طی 10 روز گذشته کسب کرده اند برای همیشه در ذهن آنها باقی خواهد ماند.

 

اما از نظر منافع باشگاه نیز معتقدم دیدن عملکرد خوب بازیکنان، تجربه حضور برای آنها در بازی های بزرگ و موفقیت های احتمالی، در هنگام بازگشت بازیکنان به اردوی یونایتد با نفرات دیگر تقسیم شده و امیدوارم به ما نیز برای کسب موفقیت در فصل آینده کمک بکند. در واقع این منفعتی دو برابر برای باشگاه است. من از عملکرد فردی بازیکنان راضی هستم و معتقدم شرایط به سود یونایتد، زیرا ما برای شروع فصل بازیکنان را در فرم خوبی در اختیار خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها