کد خبر : 1767333 | 20 تیر 1400 ساعت 23:12 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کابرینی:

ایتالیا باید منتظر اشتباه بازیکنان انگلیس باشد

آنتونیو کابرینی، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا مدعی شد بازیکنان این تیم باید از اشتباهات انگلیس استفاده کنند.

ایتالیا باید منتظر اشتباه بازیکنان انگلیس باشد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کابرینی دقیقا 39 سال و در چنین روزی در لباس تیم ملی ایتالیا موفق به فتح جام جهانی 1982 شد. ایتالیا امشب به دنبال دومین قهرمانی خود در تاریخ رقابت های یورو 2020 است و آنتونیو کابرینی مدعی شد اگر آتزوری تیم همیشگی باشد می تواند در دیدار نهایی برابر انگلیس نیز به برتری دست یابد.

 

1620338

 

آنتویو کابرینی گفت: "انگلیس جام را با قدرت را شروع کرده و بسیار خوب ظاهر شد. آنها به لطف عملکرد خوب گرت ساوت گیت در در این سال ها پیشرفت کرده، اما نقاط ضعفی دارند. اگر از این موضوع نهایت استفاده را ببریم، فرصت بسیار خوبی برای قهرمانی پیدا کرده ایم. ما به هیچ کمکی احتیاج نداریم و اگر مثل سبک همیشگی ایتالیا بازی کنیم پیروز خواهیم شد.

 

خط دفاعی انگلیس محکم، اما خیلی متمرکز نیست. هری مگوایر، کایل واکر و جوردن پیکفورد همه بازیکنان خوبی بوده، اما استثنایی نیستند. بازیکنان تیم ملی ایتالیا باید صبور باشد و منتظر لحظه مناسب باشد. انگلیس اشتباه خواهد کرد و فقط باید منتظر زمان وقوع آن و آمادگی برای حمله بود. فراموش نکنید که سه سال پیش کجا بودیم. روبرتو مانچینی چه او امشب برنده شود و چه مغلوب، این یک پروژه برنده است و نمی توان مانچینی را فقط با یک نتیجه قضاوت کرد."

دیدگاه‌ها