کد خبر : 1767334 | 20 تیر 1400 ساعت 23:29 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

وین رونی: نباید اسیر بازی ایتالیا بشویم

وین رونی معتقد است تیم ملی انگلیس پیش از دیدار فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا، بخت اول قهرمانی است.

وین رونی: نباید اسیر بازی ایتالیا بشویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس حالا در آستانه فتح اولین جام اروپایی خود قرار گرفته و فقط ایتالیا را در دیدار فینال پیش روی خود می بیند. وین رونی که در طول دوران ورزشی خود 53 گل با پیراهن سه شیرها به ثمر رسانده، مدعی شد انگلیس با بازیکنان سرعتی خود می تواند شرایط را برای لئوناردو بونوچی و جورجیو کیه لینی دشوار سازد.

 

بهترین گلزن تاریخ بزرگ منچستریونایتد مقاله ای برای نشریه تایمز با این مضمون نوشت: "من فکر می کنم ما نامزد اول کسب عنوان قهرمانی هستیم. انگلیس به اندازه کافی بازیکنان باکیفیت در اختیار دارد و شرایط انها از نظر ذهنی بسیار خوب بوده است. اما تنها هشداری که من می توانم بدهم این است که نباید اسیر و درگیر نحوه بازی ایتالیا شویم، زیرا حریف در دیدار فینال در تلاش برای کاهش سرعت جریان مسابقه خواهد بود.

 

1620799

 

اگر من جای گرت ساوت گیت بودم به بازیکنان انگلیس می گفتم که سریع بازی کرده، سرعت بازی را حفظ کرده و اینقدر بازیکنان ایتالیا را مجبور به تلاش بکنند تا آنها خسته شوند.

 

لئوناردو بونوچی و جورجیو کیه لینی بازیکنان بزرگی هستند، اما سرعت خیلی بالایی ندارد. من مطمئن هستم که گرت و استیو هالند دیدار نیمه نهایی ایتالیا برابر اسپانیا و گل آلوارو موراتا برای لاروخا را تماشا کرده اند. اگر انگلیس بتواند کاری کند رحیم استرلینگ به داخل نفوذ کرده و هری کین و سایر بازیکنان سرعتی در جناحین حرکت کنند، کیه لینی و بونوچی ذره ای از این شرایط لذت نخواهند برد."

دیدگاه‌ها