کد خبر : 1767358 | 21 تیر 1400 ساعت 02:46 | 45.3K بازدید | 15 دیدگاه

انگلیس و تعویض‌هایی که پنالتی زدن بلد نبودند(عکس)

انگلیس امشب در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا شکست خورد تا دستش از کسب جام کوتاه بماند.

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس توانسته بود بعد از 55 سال به فینال یک تورنمنت مهم راه پیدا کند. سه شیرها امیدوار بودند که در بازی پایانی که در ومبلی و مقابل چشم هزاران تماشاگر انگلیسی برگزار می شد به پیروزی دست پیدا کنند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند اما نهایتاً در ضربات پنالتی کار را واگذار کردند تا یک شکست دراماتیک برای انگلیس رقم بخورد.

 

اما تعویض‌های گرت ساوتگیت در بازی فینال بعد از دریافت گل تساوی آغاز شد؛ جایی که او در ابتدا باکایو ساکا را به زمین مسابقه فرستاد که اتفاقا این ستاره جوان عملکرد نسبتا خوبی را هم از خود ارائه داد. با این حال ساکا در ضربات پنالتی ناموفق عمل کرد و نتوانست ضربه خود را تبدیل به گل کند.

 

اما نکته قابل توجه دیگر در رابطه با تعویض های گرت ساوت‌گیت به حضور مارکوس راشفورد و جیدون سانچو در دقیقه پایانی بازی باز می گشت؛ به نظر می رسید آنها برای زدن ضربه پنالتی وارد زمین مسابقه شده بودند اما این دو تعویض به کابوس ساوت‌گیت و تیمش تبدیل شد.

 

در واقع مارکوس راشفورد که پنالتی خود را به تیر دروازه کوبید و ضربه جیدون سانچو نیز توسط جانلوئیجی دوناروما مهار شد. همچنین همانطور که گفته شد دیگر بازیکن تعویضی ساوت‌گیت یعنی باکایو ساکا نیز پنالتی خود را از دست داد تا انگلیس به تلخ ترین شکل ممکن شکست خورده باشد.

 

1621969

 

1621973

 

1621970

 

1621971

دیدگاه‌ها