کد خبر : 1767371 | 21 تیر 1400 ساعت 03:30 | 28.6K بازدید | 4 دیدگاه

هری‌کین: شکست در ضربات‌پنالتی بدترین حس دنیاست

هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، می‌گوید آنها از شکست در فینال یورو درس‌های زیادی خواهند گرفت.

هری‌کین: شکست در ضربات‌پنالتی بدترین حس دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس در مسابقه فینال برابر ایتالیا کار را فوق‌العاده آغاز کرد و در همان ابتدا توسط لوک شاو به گل برتری دست یافت اما رفته رفته تیم روبرتو مانچینی بر مسابقه مسلط شد و توانست در نیمه دوم گل تساوی را به ثمر برساند. بازی در پایان وقت‌های معمول و اضافی با همان نتیجه تساوی پایان یافت و در ضربات پنالتی این آتزوری بود که به پیروزی رسید و قهرمان رقابتهای یورو لقب گرفت تا انگلیس در خانه از کسب جام بازماند.

 

 

1622020

 

 

هری کین ستاره تیم ملی انگلیس بعد از شکست این تیم در فینال گفت: " بچه ها نمی توانستند عملکردی بهتر از این داشته باشند. شکست در ضربات پنالتی بدترین احساس جهان است. این یک تورنومنت فوق‌العاده بود و ما باید به خودمان افتخار کنیم و سرمان را بالا نگه داریم. قطعاً به ما لطمه وارد شده و تا مدتی نیز همراه مان خواهد بود."

 

کین در ادامه گفت: "ما مقابل یک تیم بسیار خوب بازی داشتیم. همچنین شروع ما نیز بسیار خوب بود اما برخی اوقات وقتی شما گل زودهنگامی به ثمر برسانید تداوم فشار کار دشواری خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد که شرایط تحت کنترل مان بود چرا که آنها موقعیت‌های زیادی ایجاد نمی کردند. از طرفی ما در وقت‌های اضافه نیز خوب عمل کردیم و چند موقعیت داشتیم.

 

 

1622022

 

 

ما از این شکست یاد خواهیم گرفت، پیشرفت می‌کنیم و قطعا انگیزه بیشتری برای موفقیت در جام جهانی سال آینده به ما خواهد داد."

دیدگاه‌ها