کد خبر : 1767373 | 21 تیر 1400 ساعت 03:45 | 68.1K بازدید | 4 دیدگاه

ساوت‌گیت: مسئولیت پنالتی‌های خراب شده با من است

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید مسئولیت عملکرد بد بازیکنان این تیم در ضربات پنالتی بر عهده اوست.

ساوت‌گیت: مسئولیت پنالتی‌های خراب شده با من است

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای جام انتقادات زیادی نسبت به عملکرد تیم ملی انگلیس مطرح شد اما تیم گرت ساوتگیت در مرحله حذفی فوق‌العاده عمل کرد و با پیروزی بر رقبای خود به فینال یورو راه یافت تا در مسابقه پایانی رقیب ایتالیا شود.

 

 

1622032

 

 

انگلیس در مسابقه فینال نیز شروعی طوفانی داشت و خیلی زود به گل برتری دست یافت اما آنها در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردند و نهایتاً در ضربات پنالتی کار را واگذار کردند تا در ومبلی جلوی چشم تماشاگران شان از کسب جام محروم شوند.

 

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، بعد از پایان بازی پیرامون عملکرد بد تیمش در ضربات پنالتی گفت: "مسئولیت این اتفاق بر عهده من است چرا که این من بودم که بازیکنان را انتخاب کردم که ضربات پنالتی را بزنند. در این شرایط هیچ کدام از ما تنها نیستیم و در واقع با هم پیروز می‌شویم یا شکست می خوریم."

 

 

1622031

 

 

ساوت‌گیت در رابطه با دادن ضربه پنالتی به ساکای جوان و کم تجربه نیز گفت: "این تصمیم‌ من بود که پنالتی را به او بدهم بنابراین همانطور که گفتم مسئولیت آن تماماً بر عهده من است. این مسئله به او، سانچو یا راشفورد ارتباطی ندارد. ما در تمرینات روی این مسئله کار کرده بودیم اما این خطری است که همیشه شما را تهدید می کند. در واقع این یک قمار بود و اگر ما زودتر ریسک می‌کردیم شاید در وقت های اضافه بازی را از دست می دادیم."

دیدگاه‌ها