کد خبر : 1767378 | 21 تیر 1400 ساعت 09:01 | 23.1K بازدید | 3 دیدگاه

پس از شکست در فینال یورو؛

هری مگوایر: دلشکسته‌ و ویران هستیم

هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، پس از شکست تلخ این تیم برابر ایتالیا در فینال یورو 2020 گفت که هر چه که می توانستند برای رسیدن به پیروزی کردند.

هری مگوایر: دلشکسته‌ و ویران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در فینال رقابت های یورو 2020 ایتالیا پس از تساوی 1-1 در 90 دقیقه و پایان وقت های اضافی، در ضربات پنالتی 3-2 انگلیس را شکست داد و قهرمان اروپا شد. پس از پایان مسابقه هری مگوایر درباره ناکامی سه شیرها در فینال این رقابت ها صحبت کرد.

مدافع منچستریونایتد که در تمام طول این رقابت ها نمایش خیره کننده ای در خط دفاع انگلیس داشت می گوید که هم‌تیمی هایش از این شکست ویران و دلشکسته اند.

 

1622032

 

هری مگوایر گفت: "ما دلشکسته، مایوس و بسیار ناراحتیم، بچه ها ویران شده اند. ما هر چه توانستیم در زمین ارائه دادیم. دیدید که نبرد سختی بود. ما نیمه اول را در اختیار داشتیم و آنها نیمه دوم را، در وقت های اضافی هر اتفاقی ممکن بود.

ما در نیمه دوم وقت های اضافی انرژی مضاعفی پیدا کردیم و آنها را تحت فشار قرار دادیم. اینکه تکلیف بازی در ضربات پنالتی مشخص شود مایوس کننده است و اینکه مسابقه را ببازیم چیزی نبود که ما به خاطر آن اینجا به این ورزشگاه آمدیم.

می خواستیم که جام را به خانه بیاوریم و جای تاسف داشت که نشد."

 

1622050

 

گل تساوی بونوچی نیز در جریان 90 دقیقه بازی برای مگوایر ناراحت کننده بود و مدافع انگلیس معتقد بود که ایتالیایی ها از آشفتگی پس از زدن ضربه کرنر برای به ثمر رساندن گل بهره بردند.

 

مگوایر گفت: "در برخی مواقع آنها تیم برتر زمین بودند. در مواقعی از بازی بود که آنها فشار آوردند و ما باید برابر آن مقاومت می کردیم. شانس های جدی زیادی خلق نکردند، از روی یک ضربه شروع مجدد به گل رسیدند.

منظورم این است که توپ پنج بار در محوطه جریمه دست به دست شد و جلوی پای بازیکن آنها افتاد تا ضربه بزند. شب ما نبود و مقاطعی در نیمه دوم بازی بود که می توانستیم شجاع تر باشیم، اما زمان هایی هم بود که ما عالی بودیم و شاید می توانستیم آنها را مخصوصا در نیمه اول بیشتر مجازات کنیم.

آنها تیم بسیار بزرگی هستند، باید گفت که ایتالیا در تمام طول تورنمنت فوق العاده بود.ما آنقدر بازی را کنترل کردیم که بتوانیم آنها را تا آخرین لحظه و تا پایان مسیر بکشانیم و نتوانستیم آن یک ذره نیروی مضاعف برای پیروزی را بیابیم."

 

1622049

 

مگوایر بهترین پنالتی در ضربات پنالتی را به ثمر رساند و توپ را به گوشه بالای دروازه دوخت، اما تلاش او و سه شیرها در نهایت نتیجه ماند و انتظار 55 ساله انگلیس برای قهرمانی در یک تورنمنت بزرگ به پایان نرسید.

 

دیدگاه‌ها