کد خبر : 1767403 | 21 تیر 1400 ساعت 11:01 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال تمدید قرارداد 6 ماهه امرابط با النصر

مدیربرنامه نورالدین امرابط ستاره مراکشی النصر اعلام کرد که این بازیکن قصد دارد تا قراردادش را به مدت 6 ماه با این تیم تمدید کند.

به گزارش "ورزش سه"، انس اوزیفی مدیربرنامه مراکشی نورالدین امرابط ستاره تیم فوتبال النصر در گفتگو با روزنامه الریاضیة عربستان اعلام کرد که این بازیکن موافقت کرده است که تا ژانویه و به مدت 6 ماه، برای النصر بازی کند.


این مدیر برنامه اعلام کرد: مدیریت النصر پس از پایان فصل گذشته با بازیکنانی که قرارداد آنها به پایان رسیده است، خداحافظی کرد که امرابط در این زمینه استثنا بود و به نظر می رسد این نشانه ای از تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد و ادامه همکاری با این بازیکن است که به دلیل مصدومیت بتی مارتینز، این احتمالات قوت گرفته است.


وی افزود: امرابط حاضر به گفتگو در مورد تمام پیشنهادهایی که در دوره نقل و انتقالات تابستانی به وی ارائه شده است نشد. او علاوه بر دو پیشنهاد از اسپانیا و دو پیشنهاد از امارات و قطر، از عربستان سعودی نیز پیشنهادی دریافت کرد. ما منتظر تصمیم نهایی باشگاه النصر هستیم و نورالدین می خواهد به بازی خود در النصر ادامه دهد و در فصل آینده به کسب قهرمانی کمک کند.

 

1622100


او درخصوص پیشنهادهای سایر تیم های عربستانی از جمله الهلال گفت: برای امرابط سخت و دشوار است که در عربستان، در باشگاه دیگری به غیر از النصر کار کند. او احترام فراوانی برای هواداران النصر که در کنار او ایستاده و از او حمایت کردند، قائل است و این باعث ایجاد عشق بین آنها نیز شد.


به هر حال باید دید داستان قرارداد نورالدین امرابط با النصر به کجا ختم می شود. تیم های الهلال و الریان قطر از مشتریان پر و پا قرص این بازیکن مراکشی محسوب می شوند. النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدگاه‌ها