کد خبر : 1767407 | 21 تیر 1400 ساعت 11:05 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

سامره-شهرخودرو؛ این همکاری منقضی نمی‌شود!

مربی تیم فوتبال شهرخودرو همچنان حاضر در تمرینات است و در کنار مهدی رحمتی و دیگر دستیاران او حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از خبرهای تکراری که از ابتدای لیگ بیستم در چند نوبت از حوالی باشگاه پدیده خارج شده، جدایی علی سامره از کادرفنی تیم فوتبال پدیده بوده است؛ سامره که در ابتدای لیگ بیستم و پس از انتخاب مهدی رحمتی به عنوان سرمربی شهرخودرو، تصمیم گرفت تا در کنار او در کسوت دستیار حضور پیدا کند، چند نوبت به دنبال جدایی از این باشگاه و بازگشت دوباره به فوتبال کرمان بود.

 

اما چند نوبت خداحافظی علی سامره با هواداران مشهدی سرانجامی نداشته و او به کار خود در کادرفنی پدیده ادامه داده است؛ هفته گذشته بود که در پیامی اینستاگرامی سامره از اعتماد مهدی رحمتی تشکر کرد و این‌طور بیان کرد که در هفته‌های پایانی در کنار شهرخودرو نخواهد بود و از کادرفنی این تیم جدا می‌شود.

 

ولی این‌چنین نشد و مقابل نفت مسجدسلیمان روی نیمکت پدیده نشست و پس از پیروزی در آن مسابقه هم حضور علی سامره در پدیده تمدید شد و در تمرینات این تیم نیز برای دیدار با نساجی، حضور پررنگی را داشت تا این‌چنین به صورت رسمی جدایی او از کادرفنی شهرخودرو منتفی شود.

 

علی سامره در کنار چهره‌هایی چون محمد نوازی، رضا ناصحی و اشکان نامداری دستیاران مهدی رحمتی در تیم فوتبال شهرخودرو به شمار می‌آیند که جایگاه پدیده در جدول نشان می‌دهد توانسته‌اند مشاوره‌های خوبی به رحمتی بدهند .

 

1622101

دیدگاه‌ها