کد خبر : 1767418 | 21 تیر 1400 ساعت 11:45 | 23.4K بازدید | 2 دیدگاه

ابقای آزمون و طارمی؛ به سود تیم ملی

تیم های باشگاهی زوج خط حمله تیم ملی در فصل جدید تغییر نخواهد داد. بدین معنی که سردار آزمون در فصل آتی هم برای زنیت بازی خواهد کرد و مهدی طارمی هم برای پورتو به میدان خواهد رفت.

ابقای آزمون و طارمی؛ به سود تیم ملی 

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون یک فصل دیگر با تیم زنیت قرارداد دارد و در حالی که اخبار همانند سال های گذشته پیرامون حضور او در تیم های مطرح اروپایی وجود داشت سماک سرمربی تیم زنیت فاش کرد پیشنهادی که باشگاه را راضی به صدور رضایتنامه سردار آزمون کند به دستش نرسیده و او فصل آینده هم برای زنیت بازی خواهد کرد به خصوص که یک فصل دیگر نسبت به تیم تعهد دارد. خبرهای رسیده از اردوی تیم زنیت حاکی از آن است باشگاه درصدد تلاش برای تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است و البته سردار آزمون هم بی میل نیست همانند سال های گذشته و از بدو حضور در فوتبال اروپا به بازی در فوتبال روسیه ادامه دهد. به خصوص که دستمزد خوبی از تیم زنیت می گیرد و از سویی در فصل پیش رو هم حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهد کرد. 

 

عدم جدایی مهدی طارمی هم از تیم پورتو هم مشخص بود به این خاطر که او سه فصل دیگر با تیم پرتغالی قرارداد دارد و پورتو پیش تر اعلام کرده بود در فصل پیش رو برنامه ای برای فروش مهدی طارمی ندارد. تغییر تیم از سوی سردار آزمون و مهدی طارمی در آستانه حضور تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی می توانست چالش بر انگیز باشد به خصوص که این دو بازیکن در صورت حضور در یک تیم جدید نیاز به زمان داشتند که خود را با شرایط جدید هماهنگ کنند واین موضوع حتی می توانست منجر به نیمکت نشینی آنها در هفته های ابتدایی شود و این به ضرر تیم ملی تمام شود اما اکنون آنها در تیم های سابق خود به میدان خواهند رفت و خوشبختانه هم سردار آزمون دارای جایگاه ثابتی است و هم مهدی طارمی. 

 

مهدی طارمی و سردار آزمون در فصل گذشته 35 گل مشترکا در لیگ های برتر پرتغال و روسیه به ثمر رساندند که این آمار قابل توجهی است و نشان می دهد تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 از خط حمله خوبی برخوردار است؛ همان طور که در بازی های منامه با گل های سرنوشت ساز این دو مهاجم همه 12 امتیاز ممکن را به دست آورد و به عنوان تیم نخست و با اقتدار به دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 صعود کرد.

دیدگاه‌ها