کد خبر : 1767420 | 21 تیر 1400 ساعت 11:56 | 45.8K بازدید | 6 دیدگاه

بخواهم حرف بزنم بهمن می‌آید 

میلیچ: مددی می‌خواهد استقلال را تضعیف کند

هروویه میلیچ روز گذشته به کرواسی بازگشته است. بعد از 2 سال، او سفر دور و درازش به ایران را به پایان رساند.

میلیچ: مددی می‌خواهد استقلال را تضعیف کند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد او با باشگاه استقلال در این تابستان به اتمام می‌ رسید و هیچ توافقی برای تمدید آن انجام نگرفته تا میلیچ بازیکن آزاد شود.


- قرارداد من به مدت 2 سال بسته شده بود. من آن را در زمستان گذشته فسخ کردم و قصدم این بود که تا تابستان در کرواسی بمانم. با این حال، مربی قدیمی (فرهاد مجیدی) بازگشت و شرط اولش حضور مجدد من در تیم بود. آنها مبلغی از قرارداد من را پرداخت کردند اما پس از آن دیگر هیچ اتفاقی نیفتاد و پولی به من داده نشد. پس من هم ایران را ترک کردم. اگر چه این مسئله برای هواداران استقلال بسیار ناخوشایند بود.

 

- من تاثیر بزرگی از خود به جا گذاشتم و می‌توانم بگویم در تیم استقلال بسیار خوب بازی کردم و مورد قبول هواداران تیم قرار گرفتم. آنها من را به‌عنوان یکی از وفادارترین بازیکنان خارجی می دانند و چیزی که بیشتر از همه برایشان اهمیت داشته این بوده که من در همه دیدارهای مهم ازجمله بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و دربی‌ها همیشه جزو بهترین ها بوده ام. به عنوان مثال من در بازی دربی نیمه‌نهایی جام‌حذفی سال گذشته دو پاس‌گل دادم.

 

هنوز هم بسیاری از هم‌تیمی‌ها و هواداران میلیچ از طریق اینستاگرام برای او پیام‌های حمایت آمیز می‌فرستند. مدافعی که در ایران بین هواداران محبوبیت خاصی داشت.


- اگر بخواهم تمام پیام های تشکر را به شما نشان بدهم، یک ‌ماه طول بکشد. راستش من دوست نداشتم در ایران مصاحبه کنم چون حرف‌هایم یک بهمن به راه می اندازد. ما در ایران در هر بازی (قبل از کرونا) بین 30 تا 40هزار هوادار داشتیم و برای دیدارهای مهم ‌تر حتی 80هزار نفر به ورزشگاه می ‌آمدند. جای تاسف است که بخاطر کرونا هواداران از حضور در ورزشگاه منع شده اند. در پیام هایی که برای من ارسال شده، هواداران برای من نوشته اند که لیاقت من یک تشویق گرم در یک ورزشگاه پر از تماشاچی بوده است. در آنجا همه دوست داشتند من در تیم بمانم اما بجز رئیس باشگاه که می خواهد استقلال را تضعیف کند. 

 

میلیچ 32 ساله اما همچنان یک مشتاق واقعی فوتبال است.


- واقعا حس خوبی دارم. ما همیشه به صورت هفتگی و پیش از هر مسابقه، با دستگاه های GPS کنترل می شدیم. من در مقایسه با سال‌های گذشته، در هیچ یک از پارامترها افت نکرده‌ام. یک مربی بدنسازی اختصاصی دارم (لوکا میلانوویچ) که 8 سال است با او کار می‌ کنم و او من را زیر نظر دارد. قصد من این است که حتما سه‌سال دیگر به بازی ادامه دهم و هر زمان احساس کنم که ریتم خوبی ندارم، خودم را مجبور به بازی نخواهم کرد و کنار می کشم. اما در حال حاضر شرایطم خوب است و انگیزه های زیادی دارم و همچنین آرزوهای بسیار. 

 


در نظر داشته باشید که لیگ ایران بسیار دشوار است. کسانی که این مسابقات را نمی بینند، تصوری درباره میزان دشواری رقابت های لیگ این کشور ندارند. آنها بسیار می دوند و این لیگی است که از نظر جسمی بسیار سخت. باشگاه من (استقلال) و پرسپولیس همیشه در بین چهار تیم برتر هستند.

 

قبل از هروویه میلیچ، این بوژیدار رادوشویچ بود که ایران را ترک کرد.


- بوژو تصویر بسیار خوبی از خود در تیمش به جا گذاشت. او 4 قهرمانی پیاپی دارد و با تیمش 2 بار به فینال لیک قهرمانان آسیا صعود کرده است. اما متأسفانه او تیم را ترک کرد و من هم همینطور. البته هنوز یک کروات دیگر در این کشور حضور دارد؛ دراگان اسکوچیچ که هدایت تیم‌ملی ایران را برعهده دارد و کار بسیار بزرگی انجام داده است. او نخستین مربی ایران است که در هر هفت مسابقه اولش، 7 پیروزی را کسب کرده است. او پس از جایگزینی مربی قبلی که به دلیل نتایج ضعیف از سمتش اخراج شد، با 4برد پیاپی در مرحله انتخابی جام‌جهانی کیفیت بالای خود را نشان داده است. دراگان می خواهد با موفقیت در دور دوم، با ایران به جام جهانی قطر برود.

 

در حال حاضر میلیچ نمی داند که چه سرنوشتی پیش رویش خواهد بود
- من تا آخر ماه جولای با استقلال قرارداد داشتم (اوایل مرداد). بعضی ها فکر می کردند که من تا تابستان 2022 در این تیم می‌مانم. من نمی توانستم منتظر بمانم تا رئیس باشگاه عوض بشود. چرا که رقابت های اروپایی زودتر آغاز شده و من هم می خواهم هر چه زودتر در یک باشگاه جدید حضور پیدا کنم. هنوز هم تکلیف من روشن نیست. شاید در یکی از کشورهای آسیایی مثل امارات، عربستان و قطر بروم یا به اروپا به کارم ادامه دهم. بدم نمی آید از اینکه نزدیک به خانه باشم چرا که همسر و دو فرزند دارم ولی هنوز هیچ چیز برای آینده مشخص نیست.

دیدگاه‌ها