کد خبر : 1767433 | 21 تیر 1400 ساعت 12:59 | 34.9K بازدید | 8 دیدگاه

تقدیم قهرمانی به 45 میلیون آرژانتینی و مارادونا؛

مسی: مطمئنم مارادونا هوای ما را داشت

لیونل مسی، کاپیتان محبوب تیم ملی آرژانتین، قهرمانی این تیم در کوپا آمه‌ریکا را به تمام هم‌وطنانش و دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور، تقدیم کرد.

مسی: مطمئنم مارادونا هوای ما را داشت

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی با پیروزی در فینال کوپا آمه ریکا برابر برزیل به همراه تیم ملی آرژانتین، به نخستین جام ملی خود دست یافت و با گذشت یک روز همچنان دستخوش احساسات است.

مسی با انتشار پستی در اینستاگرام قهرمانی شورانگیز در کوپا آمه ریکا را که پایان طلسم ناکامی در عرصه های بین المللی برای او و تیم ملی آرژانتین بود، به 45 میلیون آرژانتینی و دیه گو مارادونای فقید تقدیم کرد.

این فوق ستاره برنده شش توپ طلا به همراه باشگاه بارسلونا به تمام افتخارات ممکن دست یافته است اما در تمام این سال ها از کسب افتخار با پیراهن آلبی سلسته ناموفق بود، طلسمی که روز گذشته با شکست برزیل در فینال کوپا آمه ریکا 2021 بالاخره به پایان رسید.

 

1622165

 

مسی پس از پیروزی 1-0 برابر برزیل در فینال کوپا آمه ریکا در ورزشگاه ماراکانا در خاک این کشور، در اینستاگرام خود نوشت: "یک کوپا آمه ریکای فوق العاده بود. می دانیم که هنوز می توانیم بسیاری از چیزها را بهبود و پیشرفت دهیم، اما حقیقت این است که بچه ها تمام تلاش خود را کردند و من بی نهایت مفتخرم که کاپیتان این تیم خارق العاده هستم.

می‌خواهم این موفقیت را به خانواده ام که همیشه به من قدرت پیشرفت می داد، به دوستانم که خیلی دوستشان دارم، به همه افرادی که به ما باور دارند و بیش از همه به 45 میلیون آرژانتینی که چنین زمانه سختی را در مواجهه با این ویروس تحمل کرده اند... به خصوص آنهایی که شخصا تحت تاثیر این ویروس قرار گرفتند، تقدیم کنم.

این قهرمانی متعلق به همه و همچنین متعلق به دیه‌گو است که مطمئنم از هر جایی که هست ما را حمایت می‌کرد و هوای ما را داشت.

برای ادامه جشن باید به مراقبت از خود ادامه دهیم.

بیایید فراموش نکنیم که برای بازگشت به حالت عادی هنوز مسیری طولانی در پیش است و امیدوارم بتوانیم با بهره گیری از این شادمانی کمی قدرت به دست بیاوریم تا با هم با ویروس مبارزه کنیم.

از خداوند برای هر چه که به من داده سپاسگزارم و ممنون از شما که من را آرژانتینی کردید! قهرمانان آمریکا!!!!!"

 

1622164

 

مارادونا، اسطوره بزرگ آرژانتین که ملت خود را به قهرمانی در جام جهانی در سال 1986 رساند، در ماه نوامبر سال 2020 در 60 سالگی درگذشت.

 

مسی مدت هاست که پا جای پای او گذاشته و در حالی که بسیاری معتقدند که او به بزرگترین بازیکن تاریخ تبدیل شده است و اکنون بالاخره دارد طعم کسب جام های بین المللی را می چشد.

دیدگاه‌ها