کد خبر : 1767444 | 21 تیر 1400 ساعت 13:49 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی امیری: فدراسیون فوتبال لیاقت جذب کمک دارد

تیم المپیک را به تیمی امیدبخش تبدیل می‌کنیم

در دیدار امروز عزیزی خادم با رئیس کمیته ملی المپیک تصمیمات مهمی در جهت مدیریت و اداره تیم ملی امید گرفته شد.

تیم المپیک را به تیمی امیدبخش تبدیل می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در مراسمی که امروز در کمیته المپیک و بین رییس فدراسیون فوتبال و رییس کمیته  برگزار شد توافقنامه ای بین طرفین امضا شد.

 

سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته المپیک درباره برگزاری این نشست گفت: خیلی خوشحالیم که امروز خدمت همکاران مان در فدراسیون فوتبال هستیم .نشست امروز با حضور آقای عزیزی خادم، رئیس فدراسیون و همکاران وی با انگیزه و فلسفه همکاری مشترک میان تیم امید در کمیته ملی المپیک تشکیل شد.

وی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال به عنوان متولی اصلی در تمام رده ها و همه حوزه هاست و کمیته ملی المپیک در حقیقت مسئولیت هماهنگی و برنامه ریزی را برعهده دارد. تمایز این دوره با دوره قبل این است که ما با فدراسیون فوتبال به توافق رسیدیم همکاری مشترک مادی و معنوی داشته باشیم. معتقد بوده و هستیم به عنوان کمیته ملی المپیک آنچه که در فوتبال ایران اتفاق افتاده بخشی از نیازهای مردم ایران زمین است. ما در پیروزی های فوتبال مثل مردم احساس نشاط می کنیم و در ناکامی ها هم احساس تلخکامی داریم. از این جهت با یکدیگر توافق کردیم تیم المپیک را در این دوره به تیمی امید بخش تبدیل کنیم.

 

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: شخصا اعتقاد دارم اگر همدلی و هماهنگی و انسجام شکل بگیرد مطمئنا به نتیجه می رسیم. دلیل موفقیت فدراسیون در رویداد اخیر به عقیده من همدلی بود که صورت گرفت. در این راستا وزارت ورزش و جوانان، سازمان برنامه و بودجه، دولت و همه تصمیم گرفتند به کمک فدراسیون بیایند و فدراسیون هم لیاقت خودش را اثبات کرد که توانایی جذب کمک را دارد.

 

جالب اینکه کمیته المپیک در قبال این کمک مالی داریوش مصطفوی را به عنوان مدیر تیم ملی امید معرفی کرد.

دیدگاه‌ها