کد خبر : 1767455 | 21 تیر 1400 ساعت 17:55 | 32.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای اکیپ

باشگاه محبوب فرانسوی به دنبال جذب کوتینیو

باشگاه مارسی فرانسه قصد دارد هر طور که شده، فیلیپ کوتینیو را از بارسا به خدمت بگیرد.

باشگاه محبوب فرانسوی به دنبال جذب کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی فصل گذشته را دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و آسیب دیدگی او از ناحیه زانو باعث شد که نتواند بازی های زیادی در ترکیب بارسا انجام دهد. روزهای کابوس وار او در نوکمپ همچنان ادامه دارد. این در حالی است که بارسلونا هزینه زیادی برای جذب این بازیکن از لیورپول صرف کرده بود اما کوتینیو هیچ گاه نتوانست انتظارات این تیم و هوادارانش را برآورده کند.

 

 

1586022

 

 

کوتینیو نیم فصل دوم فصل گذشته را کاملا از دست داد ولی این روزها آخرین مراحل ریکاوری اش را پشت سر می گذارد. بارسلونا که با مشکلات اقتصادی دست به گریبان است، فروش یا انتقال قرضی کوتینیو را مد نظر دارد.

 

هفته های اخیر بحث انتقال او به میلان مطرح شده و امروز نشریه اکیپ ادعا کرد که باشگاه پرطرفدار و محبوب مارسی به دنبال راه حلی برای جذب این بازیکن است.

انتقال کوتینیو به مارسی و هر تیم دیگری دشواری های زیادی دارد چرا که بارسا قصد ندارد بازیکنی که برایش 120 + 40 میلیون یورو هزینه کرده را ارزان از دست بدهد. از سوی دیگر کوتینیو در بارسا 12 میلیون یورو دستمزد می گیرد و مارسی و میلان هرگز قادر به پرداخت چنین مبلغی نیستند.

 

 

1622214

 

 

اکیپ نوشته است که قهرمان سابق اروپا برای رسیدن به کوتینیو این روزها در حال مذاکره با یک اسپانسر مهم است؛ توافقی که اگر حاصل شود، به مارسی این قدرت را خواهد داد تا دستمزدی 6 میلیون یورویی به کوتینیو پیشنهاد دهد و 10 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش به وی تعلق خواهد گرفت.

باید دید بالاخره مقصد بعدی کوتینیو چه تیمی خواهد بود، چیزی که مسلم است اینکه او در بارسا ماندنی نیست.

 

دیدگاه‌ها