کد خبر : 1767469 | 21 تیر 1400 ساعت 15:45 | 30.1K بازدید | 1 دیدگاه

تا جام جهانی می مانم

ساوتگیت: صبح حس کردم معده‌ام متلاشی شده

گرت ساوتگیت یک روز پس از ناکامی در کسب قهرمانی یورو 2020، شرایط روحی خوبی ندارد ولی گفت که به فکر استعفا نیست.

ساوتگیت: صبح حس کردم معده‌ام متلاشی شده

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای جام انتقادات زیادی نسبت به عملکرد تیم ملی انگلیس مطرح شد اما تیم گرت ساوتگیت در مرحله حذفی فوق‌العاده عمل کرد و با پیروزی بر رقبای خود به فینال یورو راه یافت تا در مسابقه پایانی رقیب ایتالیا شود.

انگلیس در مسابقه فینال نیز شروعی طوفانی داشت و خیلی زود به گل برتری دست یافت اما آنها در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردند و نهایتاً در ضربات پنالتی کار را واگذار کردند تا در ومبلی مقابل چشم تماشاگران انگلیسی از کسب جام محروم شوند.

 

 

1622031

 

 

ساوتگیت یک روز پس از ناکامی در فینال به خبرنگاران گفت:« اگر به دنبال موفقیت تیمی هستید، نیاز به ثبات و پیشرفت دارید. باید روز به روز بهتر شد و سعی کرد به مراحل پایانی تورنمنت ها رسید. امروز صبح حس کردم معده ام در حال متلاشی شدن است ولی معتقدم در مسیر درستی قرار داریم. در جام جهانی 2018 به جمع 4 تیم رسیدیم و در یورو 2020 فینالیست شدیم و این نشانه ای بر این است که کارمان را خوب انجام داده ایم و مسیر درستی را طی می کنیم.

سال ها بود می خواستیم انگلیسی را شکل دهیم که خوب و تماشایی بازی کند و هواداران را از تماشای بازی هایش سیراب کند و معتقدم موفق عمل کرده ایم. یورو 2020 تجربه ای فوق العاده بود و این تیم بار دیگر تلاش خواهد کرد تا به موفقیت برسد. در این تردیدی ندارم.»

 

 

1622294

 

 

تمدید قرارداد:« فکر نمی کنم الان زمان مناسبی برای طرح این سوال باشد. فعلا هدف صعود به جام جهانی قطر است. نیاز به کمی استراحت دارم و سپس باید عملکردمان در یورو را به دقت آنالیز کنیم. در هر صورت مربی انگلیس بودن در چنین تورنمنت هایی، همیشه تبعاتی دارد. نمی خواهم فعلا به تمدید فکر کنم. تا جام جهانی 2022 قرارداد دارم و قصد دارم به کارم ادامه دهم.»

 

 

1622104

 

 

توهین های نژادپرستانه به ستاره های سیاه پوست انگلیس در شبکه های اجتماعی:« غیر قابل بخشش است و پذیرفتنی نیست. به من گفته اند خیلی از توهین کنندگان از کشورهایی دیگر هستند ولی برخی از این پیام ها را نیز مردم کشورمان فرستاده اند. این تیم انگلیس متعلق به همه مردم است و ما در طول جام، حمایت و انرژی هواداران را با خود داشتیم و از این حیث بسیار احساس غرور می کنم.»

 

دیدگاه‌ها