کد خبر : 1767486 | 21 تیر 1400 ساعت 17:27 | 43.1K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره انگلیس پاسخ طعنه روی کین را داد (عکس)

جک گریلیش، ستاره تیم ملی انگلیس، پاسخ روی کین که از او به خاطر پنالتی نزدن انتقاد کرده بود، را داد.

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس در مسابقه فینال برابر ایتالیا کار را فوق‌العاده آغاز کرد و در همان ابتدا توسط لوک شاو به گل برتری دست یافت اما رفته رفته تیم روبرتو مانچینی بر مسابقه مسلط شد و توانست در نیمه دوم گل تساوی را به ثمر برساند.
بازی در پایان وقت‌های معمول و اضافی با همان نتیجه تساوی پایان یافت و در ضربات پنالتی این آتزوری بود که به پیروزی رسید و قهرمان رقابتهای یورو لقب گرفت تا انگلیس در خانه از کسب جام بازماند.

 

بعد از پایان مسابقه فینال انتقادات زیادی نسبت به پنالتی زدن ستاره جوان انگلیسی یعنی باکایوکا مطرح شد. یکی از تندترین انتقادات را روی کین مطرح کرد و گفت: "اگر تو جک گریلیش یا رحیم استرلینگ هستی، نمی توانی اجازه دهی که یک بازیکن جوان به جای تو پیش‌قدم شود. نمی توانی بنشینی و بگویی من شاهد خواهم بود که یک بچه 19 ساله جلوی من برای پنالتی زدن می رود وقتی من بازی های بسیار بیشتری در کارنامه و تجربه بسیار بیشتری دارم... و تازه استرلینگ که تجربه بردن جام های قهرمانی را هم دارد.

 

 

1622326

 

 

من نمی گویم او آماده نبود، شاید برای زدن پنالتی ششم یا هفتم آماده بود، اما بقیه نباید آنجا می نشستند و نگاه می کردند، پنالتی سختی بود. در این موقعیت باید بروی و به این بچه بگویی ببین من به جای تو پیش‌قدم می شوم."

 

اما حالا صحبت های روی کین با واکنش جک گریلیش همراه بوده و ستاره تیم ملی انگلیس در توئیتی پاسخ او را داده است. گریلیش نوشت: "من گفتم که می‌خواهم پنالتی بزنم. سرمربی در طول رقابت ها تصمیمات درستی اتخاذ کرد و در مورد دیشب نیز چنین چیزی وجود داشت. اما من اجازه نمی دهم که مردم بگویند که نمیخواستم پنالتی بزنم چرا که این درخواست را کرده بودم."

 

 

1622328

دیدگاه‌ها