کد خبر : 1767487 | 21 تیر 1400 ساعت 17:27 | 22.1K بازدید | 3 دیدگاه

فولاد آره‌نا، خانه امن فولادی‌ها؛

حمله نکونام به رکورد استقلالِ قلعه‌نویی

شاگردان جواد نکونام با ادامه روند شکست‌ناپذیری خود مقابل ماشین‌سازی یک گام دیگر به رکورد تاریخی در لیگ برتر نزدیک شدند.

حمله نکونام به رکورد استقلالِ قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه" تقرییا یکسال از آخرین شکست خانگی فولاد در لیگ برتر فوتبال ایران می‌گذرد، آن‌ها در لیگ نوزدهم و در 28 تیرماه 1399 مقابل پرسپولیس یک بر صفر در خانه مغلوب شدند و پس از آن دیگر فولاد آره‌نا به جهنم رقبای فولاد تبدیل شده و هیچ تیمی نتوانسته با دست پر و امتیازات کامل از این ورزشگاه خارج شود.

 

از آن مسابقه تا جدال شنبه‌شب فولاد مقابل ماشین‌سازی که با برتری شاگردان نکونام به پایان رسید، 24 بازی بدون شکست خانگی برای فولاد در کارنامه‌اش ثبت شده و حالا آن‌ها از حیث رکورد طولانی‌ترین زمان نباختن یک تیم در دیدارهای خانگی به رکورد تیم فوتبال مس کرمان که حدفاصل لیگ هفتم تا دهم 24 بازی بدون شکست خانگی را داشت، رسیده‌اند.

 

هدف بعدی شاگردان نکونام، رسیدن به رکورد استقلالِ امیر قلعه‌نویی است؛ تیمی که حدفاصل لیگ سوم تا لیگ ششم 25 بازی خانگی متوالی را شکست نخورد و حالا اگر فولادی‌ها مقابل صنعت نفت آبادان در دیدار بعدی خانگی‌شان که سوم مردادماه در هفته ماقبل پایانی لیگ بیستم برگزار خواهد شد، شکستی نداشته باشند، به رکورد استقلال خواهند رسید.

 

طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی در ادوار لیگ برتر در اختیار تیم فوتبال سپاهان است که در 28 مسابقه متوالی حدفاصل لیگ سیزدهم تا لیگ پانزدهم در خانه شکستی را تجربه کرد و پس از این تیم هم پرسپولیس که 26 بازی متوالی از لیگ دوازدهم تا لیگ چهاردهم در خانه شکستی را نداشت.

 

اما رسیدن به این رکورد برای فولاد در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر میسر خواهد بود و آن‌ها باید امیدوار باشند تا رکوردشان در پایان لیگ بیستم و در آخرین مسابقه خانگی مقابل صنعت نفت آبادان حفظ شود و به رکورد استقلالِ امیر قلعه‌نویی حدفاصل لیگ سوم تا ششم دست پیدا کنند و برای شکست رکورد پرسپولیس و سپاهان، چشم‌انتظار شروع فصل جدید باشند.

دیدگاه‌ها