کد خبر : 1767492 | 21 تیر 1400 ساعت 17:44 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده دوباره سهمیه آسیایی می‌خواهد؛

رحمتی برای پوکر در پیروزی نقشه می‌کشد (عکس)

سرمربی جوان تیم فوتبال پدیده در رویای رسیدن به یک اتفاق ویژه و دستاورد در سال نخست سرمربیگری خود است.

رحمتی برای پوکر در پیروزی نقشه می‌کشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" شاید برای خوش‌بین‌ترین هوادار مشهدی هم تصور چنین روزهایی که پدیده بخواهد با عبور از مشکلات پرشمار مالکیتی و مدیریتی به کورس سهمیه آسیایی نزدیک شود و نتایج بد خود در نیم فصل اول را جبران کند و سه پیروزی متوالی را مقابل تیم‌های قدرتمندی چون تراکتور، سایپا و نفت مسجدسلیمان جشن بگیرد، ممکن نبود.

 

اما مهدی رحمتی و کادرفنی جوان و البته استقلالی پدیده در کنار بازیکنان جوان و کم نام و نشانی که در اختیار داشتند، در هفته‌های گذشته همه نگاه‌ها را به خود دوخته‌اند و در کانون توجهات قرار دارند، چرا که حالا تیم پدیده مشهد یکی از کاندیداهای صعود به لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌آید و در کورس رقابت سهمیه آسیایی شانس بالایی دارد.

 

1622341

 

با شکست گل‌گهر مقابل تراکتور، شاگردان مهدی رحمتی می‌توانند با پیروزی در قائمشهر مقابل نساجی، هم چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ بیستم را جشن بگیرند و هم خود را با 40 امتیاز، بالاتر از تیم‌هایی چون فولاد، تراکتور، گل‌گهرو  آلومینیوم اراک در رتبه چهارم جدول قرار دهند.

 

جایگاهی که در فاصله سه هفته به پایان لیگ برتر می‌تواند پدیده‌ای‌ها را برای دومین‌بار به کسب سهمیه آسیایی امیدوار کند، آن‌ها دو فصل قبل با هدایت یحیی گل‌محمدی و البته مجتبی سرآسیایی به سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کردند و تا مرحله گروهی پیش رفتند و حالا با هدایت مهدی رحمتی بار دیگر در چنین موقعیتی قرار دارند.

 

1622340

 

مهدی رحمتی به دقت در روزهای گذشته تمرینات بازیکنان خود را رصد کرده و امیدوار است بتواند با انتخاب بهترین ترکیب، به روند پیروزی‌های تیم خود در قائمشهر ادامه بدهد و پدیده را در آستانه کسب سهمیه آسیایی قرار دهد؛ هر چند که مشهدی‌ها در قائمشهر کار دشواری را خواهند داشت، چرا که رقیب آن‌ها برای بقا در لیگ برتر، به سه امتیاز مسابقه نیاز مبرمی دارد.

دیدگاه‌ها