کد خبر : 1767497 | 21 تیر 1400 ساعت 18:35 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال فرصت‌طلب بود و برنده شد

عبدی: خودمان هم از این شرایط ناراحت هستیم

هافبک سایپا ضمن تکذیب اخراجش از این باشگاه اعلام کرد با نارنجی پوشان قرارداد دارد و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

عبدی: خودمان هم از این شرایط ناراحت هستیم

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی در مورد شرایط سایپا که نگران کننده است و جزو گزینه‌های سقوط به حساب می‌آید، اظهار کرد: ما به شدت ناراحت هستیم و ان‌شاالله بتوانیم در سه بازی آینده نتایج این فصل را جبران کنیم. تمام تلاشمان را انجام داده‌ایم، اما نمی‌دانم چرا در بعضی مواقع نتایج دلخواه‌مان را نگرفتیم ولی باید همه توان خودمان را بگذاریم تا این تیم قدیمی و بازیکن‌ساز را در لیگ برتر نگه داریم.

 

او در مورد شایعه اخراجش از ساپیا عنوان کرد: من بازیکن باشگاه سایپا هستم، یک‌سال دیگر قرارداد دارم و با تمام وجود در خدمت مجموعه هستم تا بتوانیم با کمک هم‌تیمی‌هایم این تیم را سربلند کنیم. خودمان هم از این شرایط ناراضی هستیم و تحت تاثیر قرار گرفته‌ایم، اما تلاش می‌کنیم این تیم در لیگ برتر بماند.

 

هافبک سایپا یادآور شد: من همین امروز باشگاه بودم و هیچ مشکلی وجود ندارد؛ اصلا بحثی در مورد اخراج نیست و ما همه یک مجموعه هستیم و تمام تلاشمان را برای سایپا می‌کنیم. ۲۴ هفته فیکس بازی کردم و اگر کادر فنی صلاح بداند در سه بازی آینده  همه جوره در خدمت تیم هستم؛ چه داخل زمین باشم و چه نباشم، آرزوی موفقیت برای سایپا را دارم.

 

عبدی در مورد شکست مقابل استقلال عنوان کرد: در نیمه اول بسیار خوب کار کردیم و تا دقیقه ۷۵ هم یک امتیاز داشتیم، اما اتفاقات فوتبالی و فرصت‌طلبی حریف موجب شد تا در این بازی مقابل تیم بزرگ استقلال بازنده شویم؛ با این حال تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در سه هفته پایانی نتیجه بگیریم.

 

عبدی در مورد دیدار هفته آینده سایپا برابر گل‌گهر ابراز کرد: گل‌گهر تیم سابقم است و روزهای خوبی در آنجا داشتم. آنها در کورس کسب سهمیه قرار دارند ولی ما انگیزه بسیار زیادی برای پیروزی در این دیدار داریم و ان‌شاالله با تدابیر کادرفنی و حمایت مدیران باشگاه از ۳ بازی باقی‌مانده و فرصت‌های‌مان نهایت استفاده را ببریم و در لیگ برتر بمانیم.

دیدگاه‌ها