کد خبر : 1767504 | 21 تیر 1400 ساعت 19:16 | 29.8K بازدید | 1 دیدگاه

اسکاتلند و باز هم طعنه به تیم ملی انگلیس (عکس)

نشریه ناسیونال چاپ اسکاتلند باز هم به انگلیس طعنه زده و از قهرمانی ایتالیا ابراز خوشحالی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که رابطه مردم اسکاتلند و انگلیس، دو همسایه اروپایی هیچگاه خوب نبوده و همیشه مشکلات عدیده ای بین این دو کشور وجود داشته است. البته در زمینه فوتبال، اسکاتلند هرگز در سطح انگلیس نبوده و همیشه شاهد قرار گرفتن رقیب در بین تیم های بزرگ و مدعی جهان فوتبال بوده است.

 

اما در روزهای اخیر و با رسیدن تیم ملی انگلیس به فینال یورو 2020، در اسکاتلند به وضوح همه به دنبال شکست سه شیرها در فینال و برتری ایتالیا بودند. نشریه ناسیونال پیش از فینال با طراحی چهره روبرتو مانچینی روی صورت مل گیبسون، از او تقاضا کرد همه تلاش خود را برای شکست انگلیس انجام دهد.

 

1622054

 

در نهایت آتزوری دیشب و در دیداری دراماتیک موفق به غلبه بر انگلیس شد تا اسکاتلندی ها نیز از این برتری به اندازه مردم ایتالیا خوشحال شوند. حالا نشریه ناسیونال بعد از فینال با تیتر "فوتبال به رم می آید"، به شعار همیشگی مردم انگلیس طعنه زده و اینگونه خوشحالی خود را از این این نتیجه ابراز کرده است.

 

روبرتو مانچینی هشت سال قبل در مورد احتمال حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس پاسخ داده بود: "اگر آنها می خواهند قهرمان شوند باید انتخاب صحیحی داشته باشند. حضور روی نیمکت انگلیس یک فرضیه بسیار جذاب است. اگر من به سلطان انگلیس تبدیل شده و قهرمانی جهان یا اروپا شوم، آنها باید به من لقب شوالیه را اهدا کنند. من نمی خواهم مجسمه ام ساخته شود، اما لقب شوالیه را می خواهم."

 

البته در اسکاتلند ملکه ای وجود ندارد، اما در چنین شرایطی شاید نیکولا استورجون، نخست وزیر این کشور به خاطر این پیروزی بزرگ و غلبه بر انگلیس به روبرتو مانچینی تابعیت افتخاری بدهد.

 

1622373

دیدگاه‌ها