کد خبر : 1767508 | 21 تیر 1400 ساعت 19:39 | 238.7K بازدید | 20 دیدگاه

بازگشت به هلند این بار در فاینورد

این اتفاق خواهد افتاد: جهانبخش در تیم سرخپوش

فقط کافیست اسم علیرضا جهانبخش را در توییتر جستجو کنید. در یک ساعت گذشته توییت‌های بسیاری درباره وینگر ایرانی تیم برایتون منتشر شده است.

این اتفاق خواهد افتاد: جهانبخش در تیم سرخپوش

به گزارش "ورزش سه" ساعتی پیش صفحه توییتر فاینورد ترانسفر مارکت خبر از انتقال علیرضا جهانبخش به تیم فاینورد روتردام داد.

 

به نوشته خبرنگار این صفحه توییتری جهانبخش جانشین استیون برگهاوس خواهد شد که به تیم آژاکس آمستردام منتقل شده. در این توییت تاکید شده که توافقات صورت گرفته و علیرضا دوباره به لیگ فوتبال هلند بازخواهد گشت اما این بار در یک تیم بزرگ‌تر.

 

1622379

 

با انتشار این خبر واکنش‌های زیادی پیرامون این انتقال احتمالی به وجود آمده است. آنهایی که علاقمند به حضور جهانبخش در تیم فاینورد هستند ویدئوهایی از مهارت‌های او از جمله گلش به چلسی را منتشر کرده‌اند و برخی نیز با پیش کشیدن آمار نه چندان خوب دو فصل گذشته جهانبخش مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرده‌اند.

 

جهانبخش البته سابقه‌ای فوق العاده در رقابت‌های باشگاهی هلند دارد و به عنوان آقای گل این مسابقات بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ به تیم برایتون منتقل شد. یوهان پیترز یکی از هواداران تیم فاینورد در این باره نوشته است: فاینورد جانشین استیون برگهاوس را پیدا کرده؛ علیرضا جهانبخش. او انتخاب بدی نیست. اگرچه هنوز مشخص نیست که او به صورت قرضی به فاینورد منتقل می‌شود یا باشگاه هلندی او را خواهد خرید.

 

1622377

 

از سوی دیگر اندی میلر خبرنگار نزدیک به تیم برایتون در این باره چنین توییت کرده: گزارش‌ها علیرضا جهانبخش و فاینورد را به هم پیوند می‌دهند. من با نماینده او صحبت کردم. او می‌گوید به جز فاینورد باشگاه دیگری نیز وینگر ایرانی را می‌خواهد و هنوز تصمیمی درباره آینده او گرفته نشده است. با این حال خبر احتمالی پیوستن جهانبخش به فاینورد لحظه به لحظه عمق بیشتری پیدا می‌کند و بسیاری از هواداران تیم فاینورد روتردام در حال صحبت در این باره هستند.

 

1622378

 

همچنین دقایقی پیش وبسایت فوتبال زون هلند خبر از جانشینی علیرضا جهانبخش به جای استیون برگهاوس داد و اعلام کرد مذاکرات برای در اختیار گرفتن مهاجم ۲۸ ساله برایتون در حال انجام است. به نوشته این وب سایت جهانبخش قبلا نیز در آستانه پیوستن به اردویزه بود. جایی که PSV و آژاکس برای برای استخدام او ابراز علاقه کرده بودند.

 

1622381

 

در شرایطی که روتردامی‌ها حداقل ۵.۵ میلیون یورو از جدایی برگهاوس دریافت خواهند کرد بودجه لازم برای جذب جهانبخش فراهم شده و او می‌تواند در سبد خرید تیم هلندی جای بگیرد. قرارداد جهانبخش با برایتون تا اواسط سال ۲۰۲۳ است و به گزارش این وب سایت تلاش‌هایی در حال انجام است که مهاجم ایرانی بتواند خود را به فاینورد برساند.

 

این در حالی است که نشریه تلگراف هلند سال پیش از حضور جهانبخش در آژاکس گفته بود و آژاکس آغوشش را برای وی باز کرده است. جهانبخش در سال ۲۰۱۸ هلند را ترک کرد و با رقمی خیره کننده از آلکمار به لیگ برتر انگلیس پیوست‌. البته شرایط در انگلیس برای او خوب پیش نرفت و به همین سبب شاید انتقال او به روتردام برایش یک راه نجات باشد.

دیدگاه‌ها