کد خبر : 1767510 | 21 تیر 1400 ساعت 19:47 | 9.3K بازدید | 10 دیدگاه

مجبور بودیم یک مقدار زشت بازی کنیم؛

تارتار:گل سپاهان ناسالم بود و دو امتیاز به ضرر ما شد

سرمربی تیم پیکان تیمش را جزو سه تیم ارزان لیگ برتر فوتبال ایران دانست.

تارتار:گل سپاهان ناسالم بود و دو امتیاز به ضرر ما شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل مس در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: همه بازی ها سخت است به خصوص وقتی در رفسنجان باشی، در ارتفاع باشی و چمن هم مصنوعی باشد. مس هم یک تیم باکیفیت است هر چند که فراز و نشیب هایی داشته است. ما دور برگشت مسابقات را بسیار خوب شروع کردیم و ادامه دادیم. در حال حاضر هم شرایط بسیار خوبی داریم و هفته گذشته هم می توانستیم سپاهان را ببریم ولی اشتباه فاحش گروه داوری مانع از این کار شد. کمک داور اشتباه کرد، بعد از اشتباه با داور وسط، گل ناسالم سپاهان را قبول کردند و دو امتیاز را از دست دادیم. امیدوارم با داوری که در نتیجه بازی تاثیر گذار بود برخورد شود.

 

وی ادامه داد: آمده ایم که بازی خوبی انجام بدهیم چون دغدغه سقوط نداریم. از ما انتظاری نیست، جزو سه تیم ارزان لیگ هستیم. بودجه دو تیم قابل قیاس نیست. باید به مسئولین مس رفسنجان، باشگاه و مدیریت و شرکت بزرگ مس خدا قوت گفت که در فوتبال حرفه ای هزینه می کنند. باید هزینه کرد که تیم در سال اول ثبات داشته باشد که این اتفاق افتاده است. باید به کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک گفت چون تقریبا موفق عمل کرده اند. فکر می کنم بازی زیبایی شود چون دو تیم دغدغه سقوط ندارند و می آیند تا بازی زیبایی انجام می دهند. امیدوارم هر تیمی که استحقاق برد را داشته باشد، پیروز شود و آن تیم هم تیم ما باشد.

 

سرمربی تیم پیکان در مورد شرایط تیمش گفت: درست است که خیلی هزینه نکردیم ولی تیم بسیار خوب با جوانان با استعداد و باانگیزه ای داریم. در هر بازی بالای 10 بازیکن از آکادمی ما در ترکیب تیم حضور می یابند. این دستاورد بسیار بزرگی برای باشگاه ماست که می تواند در تولید بازیکن خوب عمل کند و برای سال های آینده درآمدزایی کند. با بازیکنانم صحبت کرده ام که اعتماد به نفس شان باید بالا باشد اما غرور کاذب به ما لطمه می زند که باید هوشیار باشند.

 

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا روی اوت دستی هم آیا برنامه دارید، گفت: ما در نیم فصل اول خیلی روی اوت مانور دادیم و چاره ای نداشتیم. تیم را دیر تحویل گرفتیم و مجبور بودیم نتیجه گرا و یک مقدار زشت بازی کنیم. در نیم فصل دوم سعی کردیم تاکتیک های دیگر را هم به اوت دستی که همیشه همراه ماست اضافه کنیم. وجود چنین بازیکنی برای هر تیمی نعمت است و ما هم استفاده می کنیم. تمرین خاصی برای این کار نمی توانیم انجام دهیم چون محل فرود توپ مشخص نیست. این هم یک هنر است که یکی از بازیکنان ما دارد.

 

وی تاکید کرد: انتظار سهمیه از ما نیست ولی خودمان جاه طلب هستیم. 4 تا بازی داریم و می توانیم یک نیم نگاهی داشته باشیم. اگر روند خوب مان را از فردا پیش بگیریم و مقابل مس به پیروزی برسیم می توانیم راه را برای رتبه های بالاتر همواره کنیم.

 

سرمربی پیکان در مورد غایبان تیمش در بازی فردا گفت: برای بازی فردا محروم نداریم. کماکان فرزاد حاتمی را نداریم و محمد نوری هم کسالت جزئی داشت و بازی نمی کند.

دیدگاه‌ها