کد خبر : 1767529 | 21 تیر 1400 ساعت 21:45 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

مانچینی: به متئو برتینی هم تبریک می گوییم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، ضمن خوشحالی از قهرمانی این تیم، عملکرد مطلوب متئو برتینی در رقابت های تنیس ویمبلدون را هم مورد تمجید قرار داد‌.

مانچینی: به متئو برتینی هم تبریک می گوییم

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا در حالی شب گذشته در ورزشگاه ومبلی موفق به شکست تیم ملی انگلیس در فینال یورو شد که چند ساعت قبل از این مسابقه متئو برتینی، تنیسور ایتالیایی، چند کیلومتر آن طرف در مسابقه پایانی تنیس ویمبلدون مقابل مرد شماره یک تنیس جهان یعنی نواک جوکوویچ شکست خورد و در کسب قهرمانی ناکام ماند.

 

تیم روبرتو مانچینی بعد از قهرمانی در رقابتهای یورو ساعاتی پیش به ایتالیا بازگشت. اما مانچینی در بخشی از صحبت‌های خود بعد از بازگشت به ایتالیا تمجید از برتینی پرداخت و گفت: "به متئو برتینی هم تبریک می گوییم. ما هم در کنار او رنج کشیدیم و در عین حال اطمینان داریم که او در آینده برای قهرمانی در ویمبلدون باز خواهد گشت."

 

 

 

1622416

 

 

مانچینی در ادامه پیرامون قهرمانی تیم ملی ایتالیا در یورو گفت: "ما این پیروزی را به ایتالیایی‌ها تقدیم می‌کنیم. از رئیس‌جمهور به عنوان اولین هوادار ما به همراه بسیاری که در لندن، مونیخ، فلورانس و رم ما را تشویق کردند، تشکر می کنیم. این کشور دوباره جشن می‌گیرد و ما خوشحال هستیم که باز هم احساسات را به جریان انداخته ایم و توانستیم یکی از زیباترین صفحات تاریخ فوتبال خود را بنویسیم."

 

 

1622418

دیدگاه‌ها