کد خبر : 1767593 | 22 تیر 1400 ساعت 10:00 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

بادی فاتح مسابقات هزار امتیازی شد

پایان جدال تنیسورها در حضور سلطانی‌فر

رقابت‌های تنیس هزار امتیازی مردان با حضور مسعود سلطانی‌فر و مهدی علی‌نژاد و قهرمانی امیرحسین بادی به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در آخرین روز مسابقات تنیس هزار امتیازی مردان، امیر حسین بادی و حسام یزدی برای کسب عنوان قهرمانی با هم روبرو شدند.

بادی در سِت نخست این دیدار موفق شد با نتیجه 6 بر 4 مقابل یزدی به برتری برسد و در سِت دوم این مسابقه توانست با نتیجه 6 بر 3 هم یزدی را از پیش رو بردارد. امیرحسین بادی در پایان این مسابقات عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، حسام یزدی دوم شد و مهرشاد قفقازی و محمد خوش‌خلق در جایگاه سوم ایستادند.

 

پیش از این و با برگزاری دیدارهای بخش دو نفره، تیم حسام یزدی و معین محمدی با نتیجه 2 بر یک مقابل زوج علیرضا یزدانی و مهرشاد قفقازی به پیروزی رسید و قهرمان شد، یزدانی - قفقازی نایب‌قهرمان شدند و تیم امیرمحمد ادب‌جو و مجتبی صدری و نیز تیم اشکان شکوفی و اصلان منتخب، عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.

 

1622524

 

 

به این ترتیب مسابقات تنیس هزار امتیازی آقایان که از 12 تیرماه با حضور 236 تنیسور در زمین‌های مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر و در حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و‌ جوانان، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزات ورزش و‌ جوانان، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و‌ جوانان و داود عزیزی رئیس‌، فرزین ضیا آذری دبیر و مهرافزا منوچهری، نایب‌رئیس فدراسیون تنیس در امور بانوان و سایر مسئولان فدراسیون و‌ کمیته مسابقات به پایان رسید.

مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان سرداوری این مسابقات را عهده دار بود.

دیدگاه‌ها