کد خبر : 1767603 | 22 تیر 1400 ساعت 10:46 | 27.1K بازدید | 2 دیدگاه

شوک برای ستاره آرژانتین؛

دختر نوزاد لائوتارو مارتینز در بیمارستان بستری شد

پس از حادثه ای که حسابی لائوتارو مارتینز و همسرش را ترساند، دختر پنج ماهه ستاره آرژانتینی در بیمارستان بستری شد.

دختر نوزاد لائوتارو مارتینز در بیمارستان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته و پس از حادثه ای که در خانه لائوتارو مارتینز اتفاق افتاد، نینا، دختر پنج ماهه این ستاره آرژانتینی، در بیمارستان بستری شد. پس از معاینات لازم و مدتی تحت نظر بودن اما دختر مارتینز صبح دیروز از بیمارستان مرخص شد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

این حادثه که حسابی طعم قهرمانی در کوپا آمه ریکا را در کام مارتینز تلخ کرد زمانی اتفاق افتاد که در حالی که مشغول تعویض پوشک نینا بودند، او از روی میز به زمین افتاد و سرش ضربه دید.

 

1622537

 

پس از رفتن به بیمارستان و مشورت با پزشک اطفال مشخص شد که مشکل خاصی برای نینای کوچک به وجود نیامده اما طبق پروتکل ها او را برای اطمینان بیشتر مدتی در بیمارستان نگه داشتند تا تحت نظر باشد.

روابط عمومی بیمارستانی که نینا در آن بستری شده بود درباره حال عمومی او در بیاینه ای گفت: "بیمار حدود ساعت هشت شب پذیرش شد و در ساعت 9:30 صبح روز بعد مرخص شد. شرایط این دختر کوچولو ثابت و بسیار خوب بود."

 

1622536

 

همسر مارتینز هم در اینستاگرام خود درباره وضعیت دخترش نوشت: "ممنون به خاطر نگرانی هایتان. این زلزله حالش خوب است. ما دیدار مجدد خانوادگی‌مان را در بیمارستان سپری کردیم، اما هر سه با هم به خانه بازمی گردیم. فقط یک زخم کوچک بود."

 

لائوتارو مارتینز نیز که در رقابت های کوپا آمه ریکا دو بار برای آرژانتین گلزنی کرد و پس از قهرمانی تازه به آرژانتین بازگشته بود، شب را به همراه دختر و همسرش در بیمارستان گذراند.

گفتنی است که لائوتارو مارتینز و آگوستینا گندولفو، همسرش، سال گذشته در تلاش برای کمک به مبارزه بر علیه ویروس کرونا کمک بزرگی به بیمارستان اومبرتو نتی، محل بستری نینا، کرده اند که شامل مواد اولیه و مورد نیاز پیزشکان این بیمارستان از جمله ژل الکل، دستکش، روپوش و کفش اتاق عمل می شد.

 

 

دیدگاه‌ها