کد خبر : 1767613 | 22 تیر 1400 ساعت 11:39 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانستیم سهمیه بیشتری بگیریم

صیامی: حدادی این روزها جدی‌تر تمرین می‌کند

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر یک ماه دیگر فرصت داشتیم، می‌توانستیم به سهمیه های بیشتری در المپیک برسیم.

صیامی: حدادی این روزها جدی‌تر تمرین می‌کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، هاشم صیامی در مورد شرایط ملی‌پوشان المپیکی دو و میدانی حضور در المپیک توکیو اظهار داشت: احسان حدادی در تهران مشغول تمرین است و آنطور که مشاهده می‌شود او تمریناتش جدی‌تر شده است، قرار است در لیگ هم با تیم پلیمر شرکت کند و برای المپیک محک بخورد. 

وی ادامه داد: تفتیان از فرانسه به تهران بازگشته و فصیحی هم در تهران تمرین می‌کند. مهدی پیرجهان دیگر دونده کشورمان هم زیرنظر مربی در تبریز مشغول تمرین است. 

 

رئیس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به اینکه می‌توانستیم سهمیه‌های بیشتری را کسب کنیم، گفت:‌ دو ورزشکار ما یعنی سجاد هاشمی در 400 متر و شاهین مهردلان در پرتاب وزنه رکوردهای بسیار خوبی را در مسابقات به ثبت رساندند و مطمئنم اگر یک ماه دیگر فرصت داشتیم، این دو ورزشکار نیز سهمیه را می‌گرفتند.

 

صیامی در مورد اینکه آیا با تفتیان در مورد رکوردهای ضعیفش در اردوی فرانسه صحبت داشته‌اید یا خیر، گفت: با او صحبت کردم، گفت شرایط را مدیریت کردیم و پیک اصلی بدنش در آستانه المپیک خواهد بود. رکوردهایی هم که او به ثبت رساند در هر مسابقه بهتر از قبل می‌شد. 

 

رئیس فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد: ما از زمانی که به فدراسیون آمدیم تمام تلاشمان را کردیم که ورزشکاران هیچ کمبودی نداشته باشند و همه شرایطی را برای آنها فراهم کنیم. حالا المپیک فرارسیده و امیدواریم که بچه‌ها نتایج خوبی را کسب کنند.

دیدگاه‌ها