کد خبر : 1767623 | 22 تیر 1400 ساعت 12:15 | 17.2K بازدید | 5 دیدگاه

جایگاه VIP مجازی هم راه اندازی شد

باشگاه پرسپولیس همانند چند بازی اخیر خود بلیت فروشی مجازی برای دربی را آغاز کرده است.

جایگاه VIP مجازی هم راه اندازی شد

به گزارش "ورزش سه"، دربی پنجشنبه چهارمین شهرآورد تاریخ است که دیگر از شور و هیجان خاص اطراف استادیوم، حواشی و هواداران دو تیم که از ساعت‌ها قبل به استادیوم می‌آمدند خبری نیست. بازی‌ها همچنان زیر سایه کرونا و بدون تماشاگر برگزار می‌شود. باشگاه پرسپولیس که در سال‌های اخیر با نتایج خوب‌اش جمعیت قابل توجهی را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند حالا در تلاش است با کمک گرفتن از هواداران خود تا حدودی به بحران‌های مالی‌اش غلبه کند.

 

از عصر بیستم تیرماه تا ساعت ۲۰:۳۰ دیروز، حدود هزار نفر از هواداران پرسپولیس، بلیت مجازی بازی دربی را خریداری کردند تا از این طریق از تیم مورد علاقه خود حمایت کنند. البته بدیهی است که با خرید بلیت‌، هواداران نمی‌توانند  وارد ورزشگاه شوند و این طرح به صورت مجازی و فقط برای دریافت کمک مالی اجرا شده است.

 

 بلیت‌ها در سه سطح 15 هزار تومانی، 30 هزار تومانی و 50 هزار تومانی قیمت‌گذاری شده تا هواداران هر مبلغی که می‌خواهند برای کمک به باشگاه هزینه کنند. همچنین یک سطح جدید به نام VIP با بلیت صدهزار تومانی برای هوادارانی که قصد کمک با رقم بیشتری دارند، اضافه شده است. باید دید در نهایت چند نفر از این طریق به پرسپولیس که محکوم به پرداخت بدهی‌های زیادی است کمک می‌کنند.

دیدگاه‌ها