کد خبر : 1767639 | 22 تیر 1400 ساعت 13:06 | 36.3K بازدید | 12 دیدگاه

آزمون در لیست زنیت نیست؛ سردار جدا می شود؟

آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ در لیست این تیم برای حضور در دیدار فینال سوپرجام روسیه حضور ندارد و برخی رسانه ها آن را نشانه جدایی سردار نامیدند.

آزمون در لیست زنیت نیست؛ سردار جدا می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ اردوی تمرینی خود در اتریش را با پیروزی 3 بر یک برابر کارلسروهه به پایان رساند. آنها باید روز شنبه و در دیدار سوپرجام روسیه به مصاف لوکوموتیو مسکو بروند که عدم حضور سردار در لیست این تیم، باعث بروز حاشیه هایی شد.


روز گذشته وب سایت روسی اسپورت ویکند نوشت: سردار آزمون بازیکن ایرانی زنیت و یکی از بهترین گلزنان فصل گذشته، در فهرست تیمش قرار نگرفت. علاوه بر او، دیمیتری چیستیاکوف مدافع و دانیل شمکین هافبک زنیت در این لیست و برای دیدار سوپرجام با لوکوموتیو حضور ندارند. در کل 17 بازیکن در برنامه زنیت برای این بازی گنجانده شده اند.


آندره تالایف مدیربرنامه دیمیتری چیستیاکف مدافع زنیت در این خصوص گفت: من مطمئن هستم که این یک نقص فنی است. دیمیتری در تمام مسابقاتی که در اردوی آماده سازی برگزار شد، برای زنیت بازی کرد. او قرار نیست باشگاه را ترک کند.
وب سایت اسپورت ویکند در ادامه نوشت: در مورد شمکین نیز پیش از این صحبت هایی در مورد قصد زنیت برای انتقال قرضی این بازیکن به سوچی وجود داشت. اما درخصوص آزمون تنها یک فرضیه هست: این احتمال وجود دارد که مهاجم ایرانی زنیت را به مقصد یک تیم اروپایی ترک کند.


در حالیکه اسپورت ویکند روز گذشته این خبر را روی خروجی خود قرار داده بود، اما این وب سایت امروز عدم حضور آزمون را نیز یک نقص فنی قلمداد کرد. این سایت نوشت: زنیت یک کمپین پیشنهادی را برای این فصل آغاز کرده است. عدم حضور آزمون و چیستیاکوف در برنامه به دلیل مشکلات فنی است. در آینده بسیار نزدیک، هر دو بازیکن در لیست تیم زنیت سن پترزبورگ قرار می گیرند. اما امانوئل مامانا به دلیل محدودیت در حضور لژیونرها در تیم، هنوز در برنامه کادرفنی گنجانده نشده است.

 


به هر حال هنوز آینده آزمون و زنیت نامشخص است. مهاجم ایرانی تنها یک فصل با باشگاه روسی قرارداد دارد و آن را تمدید نکرده است. طی هفته های گذشته اخبار زیادی پیرامون جدایی آزمون و حضور در سری آ و لیگ جزیره منتشر شد. باید دید در نهایت این بازیکن ایرانی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها